sobota, 22 sierpnia 2015

szkatułka z misiem - decoupage 3d










16 komentarzy:

  1. rewelacja! I jeszcze ten środek!!! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza....Dla małej księżniczki na skarby....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna - jak Ulcia powiedział dla każdej małej małej księżniczki - Buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  4. No nie.. i co ja mam pisać.. Tylko się zastanawiam-gdzie Ty to wszystko trzymasz?!:D Szkatułka rozmiary ma słuszne, nawet mniejsza, a Ty nas tu zasypujesz takimi ilościami, że hej! :) Piękna jest...no piękna..

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna praca... mam wrażenie, że wszystko, czego Twoje palce dotkną staje się po prostu wyjątkowo piękne! Szkatułka dopracowana w każdym calu a motyw niezwykle uroczy! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne ! bardzo podoba mi sie wnętrze :)

    p.s. reszte serwetki z sówkami zachowaj sobie, dziękuje! ale Ty z niej lepiej skorzystasz ;) a jakbys kiedyś na taka trafiła i pamiętała to chętnie przygarne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja już jej nie planuje używać wiec?

      Usuń
  7. Super pudełko z uroczym misiem.
    ...
    http://serwetki-quillinq.blogspot.com
    https://www.facebook.com/szydelkowanie.i.quilling
    www.facebook.com/groups/437033246435838/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna praca. 3D wyglada rewelacyjnie. Jeszcze nie próbowałam, ale kiedys z pewnością sie z tym zmierzę. Gratuluje.

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest mistrzostwo! Pudełko z takim wykończeniem-rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  10. misiek "wyłazi" z pudełka!!! ;-D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.