środa, 26 sierpnia 2015

różana szkatuła

Witajcie, 
dziś prezentuję szkatułkę ozdobiona pastą strukturalną na boczkach  i spękaniami na wieczku, szkatułka jest całkiem spora i nie ma w środku przegródek, powiem ,że nawet jest pakowna:))) o ile ma się co w nią schować:D:D , moje zasoby bizuteryjne są skromne, chociaż dzięki Wm troszkę się powiększyły o cudne bransoletki:))), za które serdecznie dziękuję.
Dziś jest piękny dzień ...... i tu z mojej strony natępuje chwila refleksji, życzę wam miłego dnia.






16 komentarzy:

  1. Z nutą romantyzmu, podoba mi się :)
    Miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wzory w dolnej części a na górze jedna z moich ulubionych serwetek. Myślę, że przeznaczenie na biżuterię jest jak najbardziej odpowiednie. Pewnie przez blogowanie Twoje zapasy biżuterii się powiększą.

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie romantyczna, takie shabby :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna Edytko taka delikatna i romantyczna

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna i romantyczna szkatuła:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo romantyczna i śliczna :) a co dnia to włąsnie dzisiaj miałam "na zywo" taką chwile refleksji :) pojechałam sobie z dala od ludzi posiedzieć nad stawkiem... i tak sobie siedziałąm i myślałam w słoneczku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna! Delikatna, pięknie zdobiona, no cudo!

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękna! I świetnie, że duża!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna!!
    i nie wiem co bardziej mi sie podoba- spękana góra czy boczne wzory?
    chyba jednak całość:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Te zdobienia pastą strukturalną są świetne! Do tego koroneczka i róże... śliczna szkatułka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny wzorek pastą :) W ogóle cała jest śliczna, już ja bym w nią miała co schować ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Refleksja, nostalgia, przemyślenia... Dobrych i twórczych dni życzę byś mogła dalej robić piękne rzeczy:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna! jak dla mnie róże i biel to połączenie ponadczasowe- zawsze pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.