czwartek, 20 sierpnia 2015

pudełko w maki - decoupage 3d








21 komentarzy:

  1. świetnie to wygląda! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi mnie to decu 3d bo wygląda fajosko

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie i ta kokardka nadaje całego uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. maki robia naprawde fenomenalne wrażenie w wersji 3d :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne maki i ten efekt 3d pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejna piękna skrzyneczka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, już ja tam wiem, co mówię:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne, fajny motyw. Można zatrzymać trochę lata dla siebie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. oj tak deco 3d Ci świetnie wychodzi

    OdpowiedzUsuń
  10. Trochę mnie u Ciebie nie było, ale dziś nadrobiłam zaległości. :) Znów z ogromną przyjemnością obejrzałam nowe poduszki i pudełka, z których to w maki spodobało mi się najbardziej. Świetnie radzisz sobie Edytko z pracami przestrzennymi. Podziwiam i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudna ta makową skrzyneczka. Aż mi same ręce po nią wyciągają. Boska.

    OdpowiedzUsuń
  12. o kurczaki! wyłażą i maki! ;-DDD

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudo :) Mam w posiadaniu tą serwetkę już jakiś czas, ale właśnie nie wiedziałam jak ją spożytkować, z czym połączyć :) A tu takie fajne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.