wtorek, 4 sierpnia 2015

chustecznik czerwone róże, nomiacja od Greenfrog Moje pasje

Witajcie, dziś chciałam się pochwalić nominacją do Liebster Blog Award od Greenfrog z Moich pasji
za nominację bardzo bardzo dziękuję, bo nie wiem czym sobie zasłużyłam, ale otrzymałam i jest mi niezmiernie miło, a oto pytania dla mnie:
1) Jakiej techniki rękodzielniczej (którą się nie zajmujesz) chciałabyś się nauczyć?
powertex,
2) Kiedy zaczęłaś się zajmować rękodziełem?
2 lata temu, może 2,5
3) Masz jakieś inne pasje poza rękodziełem?
książki
4)Jakie miejsce/kraj na świecie najbardziej chciałabyś zobaczyć?
Meksyk, Japonia
5) Jakiej cechy charakteru u siebie nie lubisz?
wybuchowości
6) Lubisz czytać książki? Jeśli tak, to jakie?
horrory
7) Lubisz kolory, czy preferujesz stonowane odcienie?
lubię kolor czarny i brązowy:)))więc lubię kolory:)))
8) Ulubiony miesiąc i dlaczego?
nie mam
9) Miasto czy wieś? Dlaczego?
i miasto i wieś, mieszkam w mieście tyle że moja dzielnica wygląda jak wieś:))
10) Jakiej muzyki słuchasz?
metal i wszystkie jego odmiany, hard rock, jazz, opera - wiem wiem wybuchowa mieszanka i wszystko do siebie nie pasujące, ale wszystko jest idealne:))
11) Lubisz ubierać się kobieco, czy preferujesz sportowy styl?
preferuje styl - co złapie to na siebie założę:) ale przeważnie chodzę w trampkach nawet do spódnicy:)


Nominuję 

pytania te same, które ja otrzymałam i czekam na Wasze odpowiedzi dziewczyny:)))



a tu dla urozmaicenia kolejny chustecznik:)



11 komentarzy:

  1. Mnie też się marzy Japonia:)))
    I bardzo lubię różane motywy:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo sie cieszę, ze przyjelas wyróżnienie i odpowiedzialas na moje pytania ;) jest mi bardzo milo :)
    Co do muzyki - faktycznie mieszanka wybuchowa :) chociaż ja tez słucham różnych gatunków.
    I tez kocham trampki :D

    A chustecznik piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chustecznik jest świetny ,niezmiennie uwielbiam motyw róż :)
    Dzięki za nominację, bardzo mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za wyróżnienie:-) odpowiem, ale z małym opóźnieniem, bo teraz urwanie głowy:-D Chustecznik super! Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Motyw róż bardzo lubię ,więc i chustecznik podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny chustecznik ! i bardzo dziękuję za wyróżnienie! postaram się w miarę szybko coś napisać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chustecznik rewelacja, a za nominację dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chustecznik piękny :) bardzo romantyczny :)

    nie niwem czy ogarne się na tyle by odpowiedzieć ale dziękuje za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A myślałam, że opery to już nikt nie lubi :)
    Chustecznik piękny. Deseczka z kucharzem też bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję nominacji, a chusteczki standardowo piękny :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.