niedziela, 23 sierpnia 2015

Anioł z powertexu

WITAJCIE,
dziś się chwalę, wczoraj byłam na szkoleniu w ART&HOBBY  Studio  moim ulubionym sklepie plastyczny, gdzie kupuję większość potrzebnych mi przedmiotów, 
bywam tam też na szkoleniach, 
bo są prowadzone przez rewelacyjne dziewczyny Emilię, Wiolę i Anię.
Wczoraj miałam przyjemność szkolić się u Ani w technice powertex, jestem bardzo ale to bardzo zadowolona, udało mi się zrobić takiego oto anioła.,
Ani dziękuję za fachową wiedzę przekazaną w przystępny sposób, miłą atmosferę i za "czujne oko", dzięki niej udało mi się zrobić to cudeńko.
A Wy mi zazdraszczajcie, a wszystkich, którzy szukają pomocy zapraszam do dziewczyn:)










25 komentarzy:

  1. Nie mogę się napatrzeć! Podziwiam i zazdraszczam :-) Anioł przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ,to jest rzeczywiście cudo .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. po pierwsze... oczywiście że Ci strasznie zazdroszcze! a po drugi e ...nadal Ci zazdroszcze ale tym razem niue warsztatów a talentu bo anioł jest wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj zazdraszczam, zazdraszczam ogromnie, bo Anioł jest przepiękny!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Edytko podziwiam Twój talent i zapał do tworzenia coraz to wspanialszych prac :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny! też chciałam pójść na te warsztaty, zawsze podobały mi się te anioły! a Twój jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  7. ale cudny anioł, ide się podszkolić w sieci, bo nie wiem co to jest to power coś hihih Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ on jest cudny, ale wiadomo- Ty masz ogromny talent!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo Ci zazdroszczę! aniołek cudny! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, po prostu rewelacyjny! Pewnie, że zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super:) Podziwiam Twoje dążenie do zdobywania nowych umiejętności i technik :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny, takie rzeczy można rękami zrobić? :D Ty to jesteś zdolna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest śliczny. Ciekawa jestem etapów jego powstawania;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem zachwycona i zauroczona!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę, zazdroszczę. Anioł piękny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprawdę piękna robota!!! Rzeczywiście można pozazdrościć:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacja, ale Ty zdolniacha jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  18. jest "twoj" od początku do końca???:-O
    no to jestem pod wrażeniem!!! :-D

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, robi wrażenie.Będę musiała poczytać o tej technice, bo pierwszy raz słyszę :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.