czwartek, 6 sierpnia 2015

2 różane chusteczniki

Witajcie,
dziś przychodzę z dwoma chustecznikami, są bardzo podobne, jednak różnią się układem róż na "pulpicie" :))
Oto pierwszy 


 i drugi
ponieważ są niemiłosierne upały nie będę nic pisać :) miłego dnia Wam życzę, 
odpoczywającym udanego urlopu, nie trzeba do tropików, aby poczuć się jak w piekle:D:D
 u mnie w sobotę ma być 40stopni właśnie radio moje zapowiedziało, także nie wiem czy się bać czy cieszyć:D, 
 a pracującym życzę mało obowiązków, bo w te upały będzie ciężko, a nie każdy w pracy ma klimę. 
Dziękuję że do mnie zaglądacie i ślad po sobie zostawiacie.

22 komentarze:

  1. oba cudne i to z moim ukochanym motywem różanym;))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Edytko..są prześliczne..motyw różany-zawsze na czasie..

    OdpowiedzUsuń
  3. Sa przesliczne....Uwielbiam roze !!!!
    U nas tez ukrop nie do wytrzymania, ale przed chwilka byla burza i deszcz, no i sie troche powietrze odswiezylo.
    Zycze ci mimo wszystko milego weekendu i pozdrawiam goraco
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie są obydwa.Podobają mi się delikatne spękania.
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne oba, ale ten drugi ma jak dla mnie fajniejszy układ róż na "pulpicie" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne , nie umiałabym zdecydować który wybrać , ja niestety klimy w pracy nie mam , ale zawsze mogę dla ochłody wstąpić na chłodnię
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba są śliczne. Zachwyciłam się i jednym i drugim :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy blog :)
    zapraszam do siebie
    www.roszpunkahair.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace! Edytko, szczerze mówiąc, nie spodziewałam sie takich upałów w połowie sierpnia. Chyba za gorąco jednak...:-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne oba, świetny motyw i wspaniałe wykonanie. Zdecydowanie za gorąco... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne prace!!!
    Oj tak, temperatury gigantyczne!
    W nocy w sierpniu 20'c,w dzień 40'C...
    Dziękuję za udział w mym Candy.
    Moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne prace!!!
    Oj tak, temperatury gigantyczne!
    W nocy w sierpniu 20'c,w dzień 40'C...
    Dziękuję za udział w mym Candy.
    Moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne prace!!!
    Oj tak, temperatury gigantyczne!
    W nocy w sierpniu 20'c,w dzień 40'C...
    Dziękuję za udział w mym Candy.
    Moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne, romantyczne, widac róznice ale oba piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. aż pachnie różami gdy sie na nie patrzy! Edytko, cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne, romantyczne, klasyczne - czegóż chcieć więcej? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne :) uwielbiam wszelkie koronki i tasiemki dodawane do takich prac!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.