środa, 8 lipca 2015

Szkatułka z filiżanką

Witajcie,
chcę Wam bardzo podziękować za tyle dobrych słów pod moimi "kartkami", jesteście niesamowite, wiem, że karteczki pozostawiają wiele do życzenia, a  mimo to motywowałyście mnie do działania, dziękuję:))))
Dzięki takim ludziom świat robi się piękny i życzliwy, jesteście niesamowite.
Kartki powstały z braku weny i bezczynnego szwędania się po domu, nie chciałam psuć drewienek, nie miałam weny na lepienie aniołów, więc żeby nie siedzieć bezczynnie postanowuiłam pobawić się papierem i klejem. Powiem tylko że może kiedyś się pokuszę o jakieś kolejne lepianki kartkowe, ale to nie jest moja bajka, przyszło mi uklejenie moich cudaczków z trudem i owszem jestem z nich dumna bo to moje ,ale nie aż tak żebym pragnęła ich kleić więcej:)))
Dziękuję Wam bardzo bardzo bardzo.
A teraz już coś co jest prostsze i chyba fajniejsze w moim wydaniu, kolejna herbaciarka, prosta, ale bardzo fajna (ooo sama się chwalę, a co czasem można, chocia nie wypada, ale co tam:))))
Miłego dnia a efekty chwalenia sie do oceny poniżej:)))









15 komentarzy:

  1. Brak mi słów...niby zwykła szkatułka...Twoja ręka i magiczna jest..

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym się chwaliła, gdybym zrobiła takie decu ;) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowita… Bardzo mi się podoba:)
    A w wolnej chwili zapraszam Cię na candy: http://feerycznakraina.blogspot.com/2015/06/moje-pierwsze-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuda, cuda ! jak Ty to robisz, że te rzeczy sa takie wyjątkowe!? I te kolorki!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna:) Kolejne cudenko w Twoim wydaniu:) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna:) Piękny motyw wykorzystałaś. Idealny na herbaciarkę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmm, ta herbaciarka wygląda bardzo apetycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczny obrazek! stwarza wspaniały klimat :) szkatułka ślicznie sie prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  9. Grafika plus ten kolor w środku i na zewnątrz... Jak dla mnie BOMBA!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cóż można dodać - jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Edytko to chyba najładniejsza z Twoich szkatułek,jest zarąbista.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fantastyczna, uwielbiam motyw filiżanek : )

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczna. Ten turkus świetnie kontrastuje z brązem. Super.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jedna z ładniejszych herbaciarek jaką kiedykolwiek widziałam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.