czwartek, 16 lipca 2015

szkatułka Marylin - rok cyklicznych kolorków u Danusi

Witajcie, 
dziś w końcu odrobinkę się ogarnęłam i wróciłam chyba do życia:), a przynajmniej udało mi się wykonać pracę w zalecanych kolorach (bo kolory były do wyboru:))))
więc moje ulubione zestawienie , albo jedno z ulubionych zestawień czarno białe.
Skrzynka z Merylin.
W związku z tym bawię się dalej i postaram się poprawić, tzn częściej brać udział w wyzwaniach,
miłego słonecznego dnia i udanego popołudnia a tym ,co w pracy małego natłoku zadań:)












40 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wygląda.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo efektowna:) Na prezent dla faceta by się nadawała:):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna :) a jakie ma świetne nóżki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna skrzynka w moim ulubionym zestawieniu kolorystycznym.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna- piękne te nóżki zrobiłaś! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna! Uwielbiam to, że Twoje skrzyneczki często mają też grafikę w środku :) i są perfekcyjnie wykończone i dopieszczone, dbasz o każdy szczegół :) metalowe nóżki wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zadbałaś o najmniejsze detale ,perfekcyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Po prostu cudo! Robi wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna skrzyneczka, świetna kolorystyka. Marilyn nie jest może ulubionym moim motywem się tutaj pasuje rewelacyjnie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Oryginalna i bardzo efektowna szkatułka. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Edziu skrzyneczka wyszła kapitalnie ,och ta blondi nieźle je zdobi .
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, bardzo mi się podoba!!! Fantastyczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow... jest świetna zarówno na zewnatrz jak i w środku. !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna, motywy z marlinką chyba nigdy się nie zestarzeją :-)
    a te metalowe nóżki to genialny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna szkatułka, świetnie wykonana.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kusząca jest ta Twoja szkatułka...

    OdpowiedzUsuń
  18. Mega rewelacyjna szkatułka .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Cóż mogę napisać ... śliczna . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniała szkatułka! Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. a ja już myślałam że jestes na urlopie :)))))
    cudna skrzyneczka :)
    moja córa ubóstwia Merlin :)))))

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna.Motyw dla prawdziwej kobiety :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. I te nóżki na których stoi i całość!

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie wyszło to pudełko, dobry pomysł z nóżkami :0

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudna szkatułka!!
    a te nóżki to gdzie można dostać?
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne pudełko, a ta fotografia na wieczku rewelka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Edytko kochana !!!
    Jestem w pełni podziwu Twojej szkatułki :)
    Wizerunek M.M. zdobi ją przecudnie,a wykonanie,każdy szczególik ....jak dla mnie perfekcja !!!
    Podziwiam :)
    Ps. dziękuję za miłe komentarze u mnie i dziękuję po stokroć za odwiedziny u mnie :)
    Pozdrawiam milusio :)***

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna skrzyneczka super dobrane kolorki :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna realizacja czarno-białego wyzwania Danutkowego. Nóżki u skrzyneczki dodają wyraźnego uroku.
    Super, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna, bardzo kobieca i romantyczna ale nieprzesłodzona. Mam na swoim "robótkowym koncie" bardzo podobną, i pamiętam, że kiedy ją robiłam brakowało mi właśnie tasiemki w groszki:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.