piątek, 10 lipca 2015

chustecznik różany







23 komentarze:

  1. róże mają w sobie to coś- śliczny! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny śliczny różany chustecznik:) Różyczki faktycznie mają to coś w sobie, że tak przyciągają:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te pastelowe róże :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta serwetka należy do moich ulubionych. Świetny chustecznik;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności! Bardzo, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cóż można dodać? Te klasyczne, różane chusteczniki mają w sobie coś takiego, co powoduje nostalgię :)) Mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Precz z katarem!!!! Ale praca piękna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawno nie widziałam takiego pięknego chustecznika!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny,lubię motywy z różami,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny , bardzo mi się podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny ,
    nie wiem czemu ale nie otwiera mi się Twój następny post , tzn strona jest ale nie widac wpisu :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Uroczy :-)
    ...
    http://serwetki-quillinq.blogspot.com
    https://www.facebook.com/szydelkowanie.i.quilling

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.