piątek, 19 czerwca 2015

szkatułka z różami, podziękowanie za oddane glosy i prośba o jeszcze

Witajcie, 
dziś chciałam Wam bardzo serdecznie podziekować za oddane głosy i poprosić o jeszcze z innego emaila , innego telefonu, komputera , każdy głos jest na wagę złota, tym bardziej że głosowanie trwa do 30.06.2015 i wszystko może się zdażyć. 
Także jeżeli możecie  to włącznie w głosowanie znajomych,  rodzinę,
 będzie mi bardzo miło, tym bardziej, że każdy głos przybliża mnie do celu.

 wzór numer 19

Dziś też chciałam Wam pokazać szkatułkę, którą wykonałam niedawno. Mała ale calkiem udana, jak na mój gust.
Nie będę się więcej rozpisywać, miłego dnia Wam życzę












38 komentarzy:

  1. Haha- poproszę mojego 10-latka, żeby ze SWOJEGO maila wysłał:-), a nie wiem, czy i 7-latkowi 10-latek nie zrobił ;-) Skrzyneczka przecudna!!!!!!!!!!!!! jak wchodze do Ciebie , to popadam w zachwyt totalny!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ten różany motyw:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny romantyczny motyw,pozdrawiam i życzę powodzenia w glosowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne pudełko. Bardzo lubię ten wzór róż. Fajnie przyozdabiają całość metalowe elementy;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna szkatułka - te ozdobne narożniki wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Róże to ponadczasowy motyw, piękna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten motyw w każdej pracy wychodzi pięknie. W Twojej wyszedł wyjątkowo pięknie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezwykła szkatułka! Pięknie wykonana i ozdobiona :) Prawdziwe cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudna szkatułka - bo uwielbiam róże -a głosowanie? - masz jak w banku - serdeczności ślę - Marii

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne pudełeczko :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne pudełeczko,podziwiam Twoje prace ♥ zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne pudełeczko :) a głos oddany :)

    OdpowiedzUsuń
  13. szkatułka jest przepiękna, motyw róż - rewelacja :) a te metalowe części wyglądjaą jak koronki. Dawno nie widziałam takiej pięknej szkatułki ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.