czwartek, 25 czerwca 2015

Skrzynka Marilyn Monroe

Witajcie 
na poczatek chciałam podziękować za wszystkmie oddane głosy w mojej ważnej sprawie , chcę poprosić o dalsze  głosowanie, bo do 30.06.2015 jest jeszcze szansa na wygranie

Jak możecie to poprosze o oddanie głosu na 
numer 19
na stornie 

za okazaną pomoc bardzo dziękuję. 
Chciałam Wam także pokaza skrzyneczkę, została ukończona wczoraj wieczorem.
Bardzo  dziękuję za wszystkie miłe słowa pod poprzednimi postami i miłego dnia Wam życzę.

















11 komentarzy:

  1. bardzo zmysłowa :) wnętrze bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś bardzo interesowałam się MM, przeczytałam jej biografię autorstwa Donalda Spoto - świetna!
    Kuferek bardzo interesujący, klimatyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjna! I taka klimatyczna :D a środek to już w ogóle baaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko jakie cudo!!! Kochana..jest przepiękna!! Tajemnicza,jak sama Merlin! Może teraz Audrey H?!;D buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Skrzyneczka jest fantastyczna,dodatkowo tasiemka w kropki to strzał w dziesiątkę.Pozdrawiam serdcznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Super a to czarno-białe zdjęcie w środku rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna skrzyneczka, wspaniała kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialna skrzyneczka! I ta kokarda - super!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.