wtorek, 23 czerwca 2015

Komplet kuchenny, prezent od Greenfrog, Tu Targ Lublin - Pub u Złotnika fotorelacja - rewelacyjne miejsce

Witajcie 
dziś przychodzę z postem treściwym i obfitującym w ogrom zdjęć, 
Na początek moje tworki, 
komplet kuchenny - deska na ścianę i pudełko na herbatę, 
wszystko utrzymane w jednakowej tonacji i jednakowym wzornictwie, z efektu końcowego jestem bardzo zadowolona.





Tu chwalę się otrzymanymi prezentami od Greenfrog , Sandra jest zdolną osóbką i nie miałam nigdy śmiałości zaproponować jej wymianki, az pewnego dnia znalazłam meila z propozycją i z radością przystałam.
Możecie mi zazdrościć bo takie cuda otrzymałam:








powiem Wam, że  spodziewałam się ładnych rzeczy, ale to co otrzymałam przerosło moje najśmielsze oczekiwania, wszystko jest wykonane bardzo starannie i bardzo ładnie, nawet gdybym chciała się czepiać i szukała czegokolwiek, żeby złośliwie coś znaleźć  to niestety nie znalazłam :)))
Druciane wełenkowe na szyję jest idealnie splecione, oczka są równiutkie  łał, bransoletki i pierścionki cudne, ale naj urzekło mnie pudełeczko ze slodkościami, jest rewelacyjne, od samego patrzenia czlowiek nabiera ochoty na pyszności:)
Do całej paczuszki były dorzucone słodkości, które jakimś cudem stały się niefotogeniczne, bo nie wyszły na zdjęciu:))) ciekawe dlaczego? :))) oraz kremik z avonu , który dziwnym trafem zadomowił się w pokoju pewnej młodej damy:))) 
Sandro dziękuję Ci bardzo.

Teraz z innej strony;
 W niedzielę byłam we wspaniałym miejscu 
na imprezie 
TuTarg.
Był to kiermasz  zdrowej żywności i rękodzielniczych poczynań.
Wszystko było zrobione ze smakiem.
 Ale po kolei ,
najpierw wnętrza pub'u
rewelacyjnie wykonane, pomyślane do obejrzenia poniżej

schody:






sale


















prawda że klimatyczne wnętrza? :))) fajnie że są takie miejsca. Do tego ludzie - właściciele - przyjaźni pogodni i ciepli ludzie, warto odwiedzić to miejsce, jeżeli ktoś byłby w Lublinie


A teraz sam TuTarg - Lublin 
zdjęć już mniej ale sami zobaczcie:) 








18 komentarzy:

  1. komplet jest świetny - szkatułka zwląszcza rewelacyna, podoba mi sie i motyw i cieniowanie i kolor wewnąrz

    Wymianke już widziałąm u Greenfrog :) obu wam pozazdrościć wspaniałych prezentów

    pub wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuchenny komplecik rewelacyjny, świetny motyw, kolorystyka no i oczywiście wykonanie ;)

    Cieszę się, ze moje tworki Ci się spodobały a i znalazły sie rzeczy które ucieszyly Twoja córkę ;)

    A pub- wow, rewelacja! Świetny klimat, ktos miał genialny pomysl... Szkoda ze do Lublina mam tak daleko :p

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny jest ten kuchenny komplet :) bardzo ale to bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak patrzę na zrobione rzeczy to budzi się we mnie jakas taka zachalnność, chciałabym więcej i więcej tych sliczności....:-D Pub- rewelacja!!!!!!!!!!!!na pewno bym przychodziła, gdyby u mnie w mieście takie cudo było. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny komplet kuchenny, bardzo mi się podoba kolorystyka :)
    A pub faktycznie baaardzo klimatyczny, muszę kiedyś odwiedzić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny komplecik wykonałaś;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle lat mieszkałam w Lublinie i nie byłam w tym przepięknym lokalu, nawet o istnieniu jego nie miałam pojęcia. Edytko Piękne zdjęcia, a przede wszystkim Twoje prace są prześliczne! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zestaw z czajniczkiem jest rewelacyjny. Bardzo podoba mi się zestawienie tej brudnej zieleni z czerwienią:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szalejesz z deku - deseczka jest w dechę! Super prezenciki otrzymałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super jest ten komplecik! A wnętrze tego lokalu naprawdę robi wrażenie.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny komplet kuchenny, zarówno wzór i wykonanie. I Ciebie zobaczyć na targu! - super. Czy to tylko okazjonalnie czy dzieją się tam takie spotkania częściej. Zapewne to Starówka ale może uściślisz adres. Bywam w Lublinie ( i w okolicach) parę razy w roku, więc może tam przysiądę! Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo Tu Targ jest raz na 3-4 tygodnie, jest ciepła rodzinna atmosfera,
      pub jest na Złotej 5 ,
      a mnie na tych zdjęciach powyej nie ma:)

      Usuń
  12. Zestaw kuchenny wygląda rewelacyjnie, świetnie to wszystko wykonałaś. Prezenty bardzo fajne, gratuluję. Miejsce ciekawe, fajna sprawa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa knajpa :) Zestaw kuchenny wyszedł świetnie! No i oczywiście zazdraszczam wymianki :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.