poniedziałek, 15 czerwca 2015

IKONA MATKA BOSKA Z DZIECIĄTKIEM

Dzień dobry Wszystkim w ten deszczowy poranek, 
jest duszno gorąco i leje.
Na szczęście deszcz poczekał na moje wyjście z domu ze swoim padaniem i szybko mogłam rowerem do pracy smignąć, 
teraz jest zlewa, prysznic na dwiorze można brać:)
ciekawe jak będzie na moje wyjście, mam nadzieję, że też na chwilkę przestanie, dotre do domu i znów się rozpada:)))
Roślinkom taka pogoda posłuży, biedne za sucho miały, nawodnią się i szybciej zaczną rosnąć.
Dziś przychodzę z ikoną, jak dla mnie Bozia patrząca z niej jest idealna , nawet kolory, za którymi normalnie nie przepadam dodały jej uroku.
Ikona już ma swój dom, z czego jestem bardzo zadowolona.
Miłego dnia Wam życzę i dziękuję za wszystkie miłe słowa.


21 komentarzy:

  1. Piękna ikona!
    Tobie też dobrego dnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Złocenia to nie mój świat.... ale taką ikone to bym chętnie postawiła na komodzie. Cudna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, ikona jest cudowna, wszystko idealnie połączone. Postawiłam ją już na półce, bo jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna ikona :) U nas też leje, dosłownie jak z cebra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ikona! Ten dodatek czerwonego koloru naprawdę jej służy :) A ja zazdroszczę, że u Ciebie pada! W Gdańsku jest susza :( Rośliny umierają, trawa wygląda jak siano... Wczoraj się jakoś tak muliło, ale deszczu ani kropli...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się bardzo cieszę z tego deszczu ziemia na działce tak spękana! Ikona cudna! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ikona wygląda rewelacyjnie, pięknie ją wykonałaś. Jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ikony zawsze mnie zachwycały - piękna jest i jeszcze trafiłą w dobre ręce - serdeczności ci ślę - Marii

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie idealna! Piękne kolory, wykonanie... no i jest taka "wyraźna"! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest piękna. :) Pozdrawiam Cię serdecznie z rozkwieconego Palmogrodu

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna! Nie przepadam za mocnymi kolorami w ikonach i obrazach świętych, ale ten jest faktycznie idealny :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.