piątek, 1 maja 2015

wymianka parakulinarna

Witajcie, dziś termin publikacji paczek z wymianki parakulinarnej na blogu   Biżuteryja , blog należy do  bardzo zdolnej osóbki Ewy, 
moją wymiankową parą była Alina  z bloga Aliwero domowe rękodzieło, jest to bardzo zdolna i ciepła osoba, bardzo się cieszę że na nią trafiłam, Alina jest niesamowita, po otworzeniu paczki oniemiałam , dostałam same cuda , ale po kolei 
zawartośc mojej paczki dla Aliny:






A to paczka dla mnie moja i tylko mojai już możecie mi zazdraszczać

dostałam cudną cieniowaną tacę decu

przepiśnik ze spękaniami jest cudny , stoi w pokoju, bo nie wolno go poplamić,jest idealny, piękny nigdy w życiu takiego nie miałam
talerz decu z babeczkami

siatkę na rzeczy podręczne, będzie chodzić ze mną do pracy, bo jest rewelacyjna,
dżemik dyniowy z cudną "serwetką" na pokrywkę i dwoma wspaniałymi dyniami:)))

pudełeczko decu z babeczkami pełene słodyczy, zeby pupa się nie mieściła na krześle,

piękną bransoletkę

kartkę 

jakbyście nie zauważyły są 3 komleciki, 
talerzyk i pudełko
przepiśnik i siatka
dżemik dyniowy i dynie szydełkowe

wszystko jest idealnie wykonane, piękne, jestem urzeczona, tyle wspaniałości i wszystko moje, do tej pory nie mogę wyjść ze zdumienia, że takie śliczności i tyle dostałam, dziękuję Alino
bardzo bardzo dziękuję, widać serce włożone w każdą z Twoich prac.





















22 komentarze:

  1. Ojej, ile tu dobroci, aż zgłodniałam :) Piękne prezenty po obu stronach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ci juz zazdroszczę tych cudeniek, piękne wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Napatrzeć się nie mogę :) Świetny przepiśnik Ci wyszedł! A ciacha wyglądają apetycznie... jadłabym! :)
    no i te babeczkowe odlewy... <3 cuda!

    Taca którą dostałaś - piękna, no i te babeczkowe rzeczy...
    Jestem ciekawa tego dżemoru, wygląda super :) a te małe dyńki są urocze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście wymianka rewelacyjna! Obie się napracowałyście. Efekty świetne! Taca super!

    OdpowiedzUsuń
  5. same cuda, co tu dużo mówić! Pewnie, że zazdraszczam! :-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow!!! Same cudności :) zazdrazczam z całego serca ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kopara mi opadła! Cuda, cudeńka, cudowności poleciały w obie strony! Ale Edytko zrobiony przez Ciebie przepiśnik jest po prostu... Ach! No brak mi słów :) Jest przewspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  8. No Kochana, ja wiem, że Twoje wymiankowe paczki to nie byle co! A druga paczka równie solidna, to się nazywa wymiana!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wymianka super tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale wspaniałości sobie nawzajem zrobiłyście, ja trafiłam w wymiance na organizatorkę i rownięz dostałam same cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Same wspaniałości, napatrzeć się nie mogę i oczywiście "zazdraszczam" bardzo mocno! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspanaiała wymianka , jest czego zazdrościć po obu stronach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna wymianka, gratuluję świetnych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prezenty:) Zarówno te otrzymane jak i dane:) pozazdrościć:) pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojejku, ile dobroci! Ale ci zazdroszczę! Choc nie wiem która paczka mi się bardziej podoba :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Cuudna wymianka :)) Piekne prezenty dla siebie sprawilyscie :)) Saame Slicznosci ,aa ciasteczka ojjj poczestowalabym sie ,alee mi smaka zrobilas :)) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ dziewczyny wy jesteście zdolniachy , cudnie się obdarzyłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dziękuję za wymiankowe wspaniałe doznania. Może do zaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję i bardzo chętnie

      Usuń
  19. Bardzo dziękuję za wymiankowe wspaniałe doznania. Może do zaś?

    OdpowiedzUsuń
  20. Same wspaniałości zarówno wysłałaś (ach ta puszka z ważkami) jak i dostałaś. Bardzo przyjemna wymiana :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.