środa, 20 maja 2015

Skrzynia decoupage

Witajcie,
dziś przychodzę ze skrzynią, która bardzo mi się podoba, osobiście wolę takie skrzynie, w kolorach "dla dorosłych" :-)))) 
 niż te  różowe słodkości w moim wykonaniu.
Ciężko robi mi się słodkości a takie bardziej dorosłe wzory ciut łatwiej.
Skrzynia jest duża, nawet powiem że spora, na wieczku jest przyklejona niemal cała rozłożona serwetka , niewiele z niej trzeba było odcinać, 
zdjęć bardzo dużo:) - ostrzegam :)
Poproszę o kunstruktywną krytykę i życzę Wam miłego dnia.


16 komentarzy:

  1. Konstruktywnej krytyki nie będzie, bo skrzynia jest bardzo ładna:) Nie ma się czego doczepić:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram opinię Natalii Edytko. Skrzynia prezentuje się bardzo ładnie. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna skrzynia, serwetka na wieczku świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba i nic nie będę krytykować, bo sama nie mam pojęcia o dekupażu, a tu jeszcze kogoś oceniać będę! Dla mnie - rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny motyw i pasuje do całości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żadnej krytyki nie będzie, ale za to końcu wiem jak wykorzystać taką serwetkę, bo mam ich trochę:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejna rewelacja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak krytykować , kiedy nie ma co ? Skrzynia piękna
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Skrzynka prezentuje się pięknie! fajny motyw kwiatowy i świetne wykończenie! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka tam krytyka? Wyszło super! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A dla mnie mogę być i takie dorosłe i dziewczyńsko-różowe :))) Fajny motyw, ładne przetarcia. A wiesz co jest najfajniejsze? WAŻKA! Konstruktywnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie skrzynki ,chociaż ta malutka, różowa też zachwyci jakąś małą królewnę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna skrzynia - śliczny uchwyt!!

    OdpowiedzUsuń
  14. "Góra" skrzyni mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. hi hi hi niedawno sprawiłam sobie identyczne serwetki :-), bardzo mi się one podobają, Skrzynia świetna, choć ja za brązem nie koniecznie, ale to moje upodobanie, a wiem że wiele osób bardzo ten kolor lubi i by się dało pokroić za takie cacuszko :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.