wtorek, 5 maja 2015

przepisnik- decoupage 3d

Witajcie,
dziś będę się chwalić przepiśnikiem, który zrobiłam na wymiankę parakulinarna , już go pokazywałam, ale z daleka, więc dziś zdjęcia z bliska.
Starałam się żeby wyszło dobrze, bo nigdy nie robiłam przepiśnika, z resztą nie robiłam ani przepiśnika ani notesu,więc o scarpowanie się nie pokusiłam, jakoś to na razie nie jest moja dziedzina, jest mi  poszłam w kierunku mi znanym :) decu.
Efekty do oceny poniżej.
Bardzo dziękuję za komentarze pod poprzednimi postami i za to że do mnie zaglądacie,  miłego dnia.

Bawię się z linkowym partu u Diany ( w końcu wiem jak, do tej pory nie wiedziałam jak się dodajeposty:), ale to ja więc wszystko jest możliwe))










http://divianaart.blogspot.com/2015/05/linkowe-part-3-bawimy-sie-dalej.html

43 komentarze:

  1. Fantastycznie wyszedł ten przepiśnik, jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest jedyny i niepowtarzalny!!! Ja bym własnie na Twoim miejscu poszła w okładki decu- do segregatorów są super wkłady i do przepiśników, i do notesów - mogłabyś od czasu do czasu machnąć.... Wiesz..widziałam taki wkład z różami i do tego taka okładka 3d z różami, alez by to było cudeńko! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomyślę/:) dobry pomysł , dziękuję

      Usuń
  3. świetnie wyszło !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Edytko przepiśnik jest rewelacyjny,kucharz na rowerze zarąbisty.
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow!!! dech zapiera! cudo! :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. noooooooo tak to ja mogę gotować, z takim pomocnikiem.
    Najpiękniejsze okładki przepiśnika..... słowem, jakie widziałam, zabawne i pięknie wykonane

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny! Efekt 3D daje swoje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęka mi opadła...fantastyczna okładka! Piękne barwy,w dodatku uwielbiam motywy z rowerem i z kucharzem,przepiękna praca ♥ pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wybrnęłaś z zadania ;) na swój własny sposób, w sensie połączyłaś przepiśnik z decu i wyszło pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie Edyto tworzysz , pięknie ....:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! okładka przepiśnika jest przepiękna! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Edytko, nieważne, że to nie skrapbooking, bo deku wychodzi Ci rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Edytka. To jeden z piękniejszych jakie widziałam. Musisz zrobić takich więcej bo masz świetne pomysły.

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękny!!!! a może podobny na przepisy na ciastka,m babeczki, pierniczki itp. :):):) dla cukiernika :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wykonany przepiśnik :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach... No ACH! Z bliska jeszcze piękniejszy! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Najcudowniejszy jaki do tej pory widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Edytko strzał w 10-tkę. Wyszedł naprawdę świetny, a ten efekt 3d bardzo ładnie podkreśla detale. Gratuluję:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Coś wspaniałego!! No powaliłaś mnie na kolana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chociaż raz mi się udało a nie zawsze tylko Tobie:)

      Usuń
  20. Cudowny przepiśnik:) Świetny kucharz na rowerze:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny przepisnik, cudownie wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Edytko,przepisnik wyszedł pierwsza klasa,no i te Twoje 3D rewelacja,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny, chylę czoła bardzo ale to bardzo mi się podoba
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny! Zdecydowanie masz do tego talent :))) Muszę się też pokusić o spróbowanie decu w takiej formie..

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta technika jest super, ja na razie przyklejam tylko na płasko :-) Ślicznie jest.

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny ten przepiśnik :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.