piątek, 15 maja 2015

deseczka ze sztućcami - decoupage 3d

Witajcie, 
dziś chciałąm  pokazać deseczkę na kuchenną ścianę, oczywiście 3d nadal u mnie króluje, jakos wydaje mi się, że jak tego efektu nie będzie to praca nie będzie do końca udana, pewnie z czasem mi przejdzie, ale na razie wychodzi decu 3d:) 
Deseczka dużo lepiej prezentuje się "na żyywo" niż na zdjęciach, a zdjęc jakto zwykle u mnie całkiem sporo.
Życzę Wam miłego dnia  i udanego weekendu, odpocznijcie i nabierzcie siły na nowe wyzwania lub nadróbcie zaległości , ale tylko te przyjemne:)
W końcu to weekend i też trzeba kiedyś przystopować i znaleźć chwilę dla siebie.









17 komentarzy:

  1. 3D to dla mnie jeszcze czarna magia, ale pewnie kiedyś i to spróbuję:)
    a deseczka fajna i mnie się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Edytko, jak zwykle przepięknie! Będzie wspaniale zdobić jakąś kuchnię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna! Pewnie bez 3D też wyglądałaby wspaniale, ale skoro jest możliwość żeby wyglądała przewspaniale to czemu sobie tego odmawiać? :)
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Doskonała praca. Pozdrawiam i miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna jest, bardzo ciekawy motyw sztućców :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swiete slowa - Tobie tez zycze przyjemnego weekendu :) ja w sumie bede miala sporo wolnego czasu, choc na jego brak ostatnio nie narzekam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda jak po pożarze!
    ale fajny efekt :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny efekt tych sztućców ! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta jest extra,bardzo mi się podoba łącznie z kolorami.
    Pozdawiam Edytko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiesz co, wyszło superaśnie, no ten pomysł na te sztućce ekstra jest :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja, ale świetny pomysł, wyglądają jak prawdziwe!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna ta deseczka. 3d robi wrażenie prawdziwych ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejuś, robi wrażenie! Super oryginalna! Brawo:-))))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.