niedziela, 17 maja 2015

Anielinka w niebieskiej sukience

Dzień dobry Wszystkim w ten popołudniowy deszczowy dzień:)
Kolejny anioł z masy solnej,  tym razem w granatowej sukience, 
dziś jakoś nie mam weny do pisania, spałabym tylko z racji deszczu i chłodku, a tu jeszcze pobiegać trzeba iść:((( ale jak trzeba to trzeba , odkładam tylko godzinę ale w końcu co się odwlecze to nie uciecze i mi trzeba będzie wstać  i pójść (pobiec), 
bardzo dziękuję za ogrom pozytywnych komentarzy 
i życzę Wam miłego dnia.







16 komentarzy:

  1. JAk zawsze pieknie wykonałaś anieliczkę :-)) Jak żywa! Mimo pogody miłego popołudnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. zawsze mnie ciekawi, jak robisz anielinkom... oczy :) są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę przecudna! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała anielinka w tych niebieskich kolorach.
    Miłego popołudnia Edytko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. coraz piękniejsze te twoje anielice Edytko - a ta dzisiejsza jest najwspanialsza - serdeczności ślę - Marii

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznota! I znowu kropki - kocham :)) A co do biegania to zazdroszczę samozaparcia! Ja chciałam pójść na spacer, ale tak wiało, że mało nie urwało mi głowy...

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejna urocza praca.Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  8. W niedzielne popołudnie Ty biegasz i ćwiczysz kondycję, ja biegam po blogach i podglądam, i podziwiam. Twoja anielinka bardzo urocza, podziwiam ją. Ściskam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ta anielica ma ekstra cichy, aż jej zazdroszczę, mój styl!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna :) i znowu moje ulubione kropeczki na sukience :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.