niedziela, 19 kwietnia 2015

stare jajo z ważkami

Witajcie,
dziś przychodzę ze srebrnym jajem z ważkami, mówiłam że już pisanek nie będzie i to nie jest pisanka, tylko jajo z ważkami :), stylizowane na stare  i zniszczone, a przynajmniej chciałam żeby takie wrażenie sprawiało, powstało do kompletu do puszki. 
Co do mojego zdrowia dziękuję za troskę, byłam zasmarkana i czułam się podle, teraz faktycznie jest lepiej,
dziękuję za wszystkie miłe komentarze pod poprzednimi postami i życzę  Wam udanego popołudnia i wieczoru.








19 komentarzy:

  1. Wygląda zjawiskowo ,pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Ci wyszło to jajo, wygląda jak kamienne. :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak z kamienia albo jak jajo dinozaura, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No i właściwie wcale nie wygląda jak pisanka, tylko jak antyk :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jajek Edytko nigdy dość :)
    Bardzo ładne .

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze, że napisałaś że to jajko, bo bym nie zgadła:)
    ale jest cudne i te ważki dzisiaj widzę chyba po raz drugi i również mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowity efekt koncowy !!! :) Pieknie wyszlo Ci to jajo :))) I ciesze sie ,ze juz duuzo lepiej sie czujesz !! Zdrowie najwazniejsze !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, bardzo mi się podoba taki "piaskowy" efekt, który uzyskałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne, wiosenne jajo:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  10. Jajo super! Uwielbiam ważki. Super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jajo idealnie pasuje do puszki. pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie bo tak właśnie wygląda jakby "stare" :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyszło :)) ale Cię te jajca wciągnęły :))) dobrze bo wyglądają świetnie :))

    OdpowiedzUsuń
  14. wow!!!!!
    jaki ciekawy efekt uzyskałaś Edytko jakby to było na kamieniu :))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, ale je wystylizowałaś! Wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.