piątek, 3 kwietnia 2015

prezenty i Wesołych Świąt

Witacje, 
dziś chciałam Wam pokazać jakie cuda przyfrunęły w moje skromne progi 
od bardzo zdolnych, dobrych i wspaniałych  Osóbek
Dziewczyny jesteście wielkie i wspaniałe, niesamowite bardzo ale to bardzo Wam dziękuję.

przyfrunęły takie oto cudeńka"
papierowy ptaszek - jest wspaniały, nie wiem jak go Ania zrobiła ale jest idealny
dwa cudne jajeczka
wspaniała bransoletka w moim ulubionym kolorze, piękna, idealna
no i garść słodyczy, żebym przypadkiem nie schudła
za te wszystkie piękności dziękuję, a Wy możecie mi zazdraszczać po raz pierwszy dziś ale nie ostatni bo wszystko to jest wykonane z sercem i ogromną starannością, prace są idealne
dziękuję


 przyfrunął do mnie taki piękny wisiorek i wspaniała broszka, wszystko jest  cudne, dziękuję Ci za okazane serce. Teraz możecie mi zazdraszczać po raz drugi.

Od mojej ulubionej Aniołowej Ani z Odtwórczo przyleciał do mnie taki wspaniały anioł .
Piękny i taki jak lubię, taki w jakich się u Ani zakochałam, uwielbiam jej anioły .
Dziękuję Aniu bardzo bardzo bardzo, zazdraszczajcie mi po raz trzeci.
Od Agnieszki z Niespełniony Artysta 
przyleciała do mnie taka świąteczna torebeczka , z prześlicznym hafcikiem, 
dziękuję jest śliczna i teraz zazdraszczajcie mi po raz czwarty.


Po takiej dawce zazdraszczania chciałam Wam bardzo serdecznie podziękować za to że jesteście i za to że  mogłam Was "poznać" Was i waszą twórczość, 
Jesteście wspaniali.


Z okazji nadchodzącej Wielkanocy chciałam Wam życzyć 

aby Zmartwychwstanie Pańskie, które niesie odrodzenie duchowe, napełniło Was spokojem i wiarą, dało siłę w pokonywaniu trudności i pozwoliło z ufnością patrzeć w przyszłość..


30 komentarzy:

  1. Bardzo ładne prezenty:) Zdrowych i spokojnych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana Edytko, wspaniałe prezenty dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielkanocny zajączek Cię lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach zazdraszczam! :))) Papierowy ptaszek po prostu wymiata! Jeszcze raz Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne prezenty.
    Edytko dziękuję i Tobie kochana również radosnych świąt,smacznego jajeczka i dużo słoneczka.
    Wesołego Alleluja !!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prezenty!
    Również życzę Wesołych Świąt, aby były zdrowe, pełne radości i duchowych przeżyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe prezenty, zazdroszczę :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezenty śliczne:)
    Zdrowych i wesołych Świąt Wielkanocnych:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorowych jajeczek,
    rozczochranych owieczek,
    rozkicanych króliczków,
    pyszności w koszyczku,
    a przede wszystkim
    mokrego ubrania
    w dniu wielkiego lania!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrowych i spokojnych świąt kochana życzę - serdeczności ślę Marii z rodziną

    OdpowiedzUsuń
  11. Prezenty piękne :)
    Wesołych Świąt Edytko!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wesołych i radosnych Świąt Wielkanocnych również dla Ciebie.Obyśmy potrafili przeżyć te święta w sposób wyjątkowy.

    OdpowiedzUsuń
  13. "no i garść słodyczy, żebym przypadkiem nie schudła" haha :D ja tam bym nie pogardziła kilkoma dodatkowymi kilogramami!
    Piękne rzeczy dostałaś!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prezenty przyniósł zajączek :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  15. Edytko , przepikene prezenty , gratuluje :) Życzę Tobie Wesołych Świąt i wspaniałych chwil spędzonych w gronie najbliższych :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdrowych i Wesołych Świat Edytko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknych, wzruszających, pełnych rodzinnego ciepła;
    Zdrowych i pogodnych
    Z odrobiną artyzmu i kreatwności
    Pełnych humoru i pasji
    Świąt Wielkanocnych życzy
    Diana

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dziękuje za życzenia i Tobie również życzę Radosnych Świąt:)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Edytko, życzenia odwzajemniam: Radosnego Alleluja! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdrowych i spokojnych świąt w gronie najbliższych! :)
    Pozdrawiam, Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Spokojnych i szczęśliwych świąt Wielkiej Nocy

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniałosci!
    Pogodnych,zdrowych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj zazdraszczam zazdraszczam i to bardzo :) Pozdrawiam i również Wesołych Świąt życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. miło jak ktoś o nas pamięta i sprawia nam radość. Radosnych Świąt :-).

    OdpowiedzUsuń
  25. Wesołych świąt . Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedzinki na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wesołych i spokojnych świąt, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję, Tobie również życzę wesołych świąt ;) prezenty bardzo ładne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję Edytko!!! Wspaniałe prezenty, oczywiście pomijając te ode mnie, faktycznie zazdroszczę, bo jest czego!!! :)
    Pozdrawiam już prawie poświątecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.