środa, 1 kwietnia 2015

pisanki z motylami i nutami - decoupage d

Dzień dobry z samego rana:D 
wiem wiem jestem nudna, ale jak już pisałam wpadłam po uszy, po paznokcie, po  czubeczki paluszków, po końcóweczkę noska ogromnego i zrobiłam dekupaża kolejnego 3d.
Pisanki podobne, różnią się troszk rozmieszczeniem wzorków i kolorystyką.
Komplecik bo tak go można nazwać.
Podobają mi się także motyle, pisanki z motylami i ważkami mają swój urok. Do tej pory wydawało mi się, że jak pisanka to albo "łowickie " wzorki albo koguciki, a jednak i inne mało świąteczne wzorki bardzo ładnie się prezentują na pisankach.
Już Was nie zanusdzam swoimi przemyśleniami, miłego dnia i do jutra.
 







15 komentarzy:

  1. Śliczne i są dowodem na to ze warto odejść czasem od tradycji

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przyjemnością oglądam Twoje jajeczka;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, uwielbiam oglądać jajka w Twoim wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też przekonałam się, że "nieświąteczne" wzory na jajkach też wyglądają bardzo dobrze :)
    te jajka to jedne z najładniejszych Twoich jajek moim zdaniem :) bardzo podoba mi się motyw nutek! I tego nakrapiania & cieniowania :) szkoda, że ja tak nie potrafię!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne pisanki, zapraszam na wyzwanie kwiatowe http://kreatywnybazarek.blogspot.com/2015/04/kwietniowe-wyzwanie-kwiatowe.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Edytko jesteś niesamowice zdolna :))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. mi też się podobają niebanalne, nietypowe motywy na jajach :) jakby wszędzie były same kury i koguty byłoby nudno :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne! Śliczne! Śliczne! Nigdy się nie znudzą :))) Jak Ci się udaje tak ładnie je "pokropkować"? Jak ja pryskam szczoteczką do zębów to nigdy nie uzyskuję takiego efektu jaki chciałam...

    OdpowiedzUsuń
  9. mają swój urok! :) ja tam nie widzę nic złego w oryginalnym wzorku na jajcu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne pisanki! Wspaniale je dopracowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne są te pisanki a motylki na nich jak żywe :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.