wtorek, 21 kwietnia 2015

ogrom serwetek i deseczka i łopateczka do kuchni

Witajcie, 
dziś przychodzę z komplecikiem kuchennym, deseczka jest podobna do tej , którą ostatnio pokazywałam natomiast łopatkę robiłam po raz pierwzszy i sądzę że nie ostatni, 
zdjęcia brzydkie, bo robione szybko, więc nie wyszły za rewelacyjnie.

Chciałam się jeszcze Wam pochwalić ogoromem serwetek jakie otrzymałam od Krysi z Crea Diva
nie wiem czym sobie zasłużyłam, ale spotkała mnie wielka niespodzianka, przyszłam do domu i leżała paczuszka, nie spodziewałam się nieczego więc tym bardziej buzia mi się uśmiechnęła jak ją otworzyłam,  w środku był list pisany odręcznie,  co w dzisiejszych czasach jest prawdziwą rzadkością i ogrom serwetek.
Jest mi naprawdę miło że dostałam tyle wspaniałości , teraz muszę je tylko ładnie wykorzystać,
Dziękuję Krysiu.
 









26 komentarzy:

  1. Piękna deseczka i łopateczka również:) Gratuluję serwetek. Piękne wzory:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. sera na niej nie pokroisz ale za to miło popatrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna deska, widzę że wkręciłaś się w sospeso :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te Twoje deseczki to ostatnio jak dla mnie Hit! Przebijają je tylko niektóre aniołki... Więcej deseczek, można prosić?:-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny ten komplecik! no i gratuluję pięknego prezentu! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Edi kochana,dziękuję za komentarze u mnie..;)widzę,że 3D Ciebie kusi i kusi..

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny prezencik :) Świetnie ozdobiłaś deseczkę i łopatkę. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny komplecik. Serwetki na pewno dobrze wykorzystasz, sądzę tak po tym co u Ciebie oglądam;)

    OdpowiedzUsuń
  9. super deseczka, widzę że, Ciebie też Krysia obdarowała serwetkami, sa cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna deseczka i łopatka! Rewelacyjny wzór, a dzięki 3d wygląda jeszcze ciekawiej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekny komplecik :)) Sliczne serwetki do niego uzylas :)) No i Suuper niespodzianke dostalas :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny komplecik :)
    A serwetki równie cudne, uwielbiam tą z makami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Deseczki śliczne , ciekawa jestem jak wykorzystasz nowe serwetki :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  14. super komlecik, a serwetki też świetna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny komplet :) a serwetek nigdy dość :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super! Świetne cudo do kuchni :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny komplecik , i miła paczuszka, pozdrawiam Edytko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne prace a i niespodzianka serwetkowa jest superowa

    OdpowiedzUsuń
  19. Mieć takie cudo w kuchni to naprawdę wielkie szczęście.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Edytko kochana, naprawdę przechodzisz samą siebie, ten komplet jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jej, ale to super wyszło :) jesteś mistrzem decoupagu :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny komplecik, kolorki fajnie dobrane :).

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię takie motywy na deseczkach :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.