czwartek, 30 kwietnia 2015

niespodzianka niespodziewanka od Ewy z bloga Biżuteryja

Witajcie,
chciałam się pochwalić niespodzianką, ale taką zupełną niespodzianką niespodziewaną.
Wczoraj wróciłam do domu i  zostałam poinformowana "tam są dla ciebie paczki", spodziewałam się jednej a były 2, patrzyłam na adres nadawcy i nie bardzo wiedziałam od kogo, otworzyłam i oczom moim ukazały się takie cuda 
wianek z domkiem który kiedyś zobaczyłam  Ewy i od dawna o nim marzyła, a teraz jest cały mój mój i tylko mój
przepiękną kartkę, nigdy takiej nie trzymałam w dłoniach jest naprawdę piękna i bardzo ciekawie i starannie wykonana, a niebieskie jajeczka są hm szkliste, po prostu łał łał łał
ogrom serwetek
i bransoletkę w moich ulubionych kolorach
Ewo dziękuję Ci , nawet nie wiesz jaką niespodziankę mi sprawiłaś i dzięki takim ludziom jak Ty wierze że jest dobro na tym świecie i są dobrzy i kochani ludzie, dziękuję.
A Wy mi zazdraszczajcie bo jest czego.
http://hubka38.blogspot.com





 i jeszcze tylko się pochwalę kaktusikiem , który wypuścił kwiatucha , mój pierwszy taki z własnym wyhodowanym kwiatkiem, miłego wieczoru.





10 komentarzy:

  1. Szczęściara :) Widziałam dzisiaj ten wianek na blogu autorki i też się nim zachwycałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A wiec to Ty jesteś tą szczęściarą! :D śliczności dostałaś :) a kaktusik uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczesciara :) Piekne prezenty dostalas :))) To Ci kaktus niespodzianke zrobil rowniez :)) Sliczny kwiatuszek :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny wianek, też go widziałam u Ewy. Ta to ma gest. A kaktusowy kwiatek, świetny.)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wianek z domkiem jest obłędny :) Masz Ty szczęście! Super kaktus :)

    OdpowiedzUsuń
  6. łał ... zazdroszczę, szczególnie tego pięknego wianka :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezent piękny a i kaktusik niczego sobie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.