czwartek, 2 kwietnia 2015

kiermasz Wielkanocny w Lublinie

Witajcie
dziś obiecane zdjęcia z kiermaszu  Wielkanocnego, w którym brałam udział wraz z dwoma bardzo zdolnymi dziewczynami, Wiolką i Emilią.
Dziękuję dziewczyny za super towarzystwo, bez nich byłoby nudno oj bardzo nudno.
Większość z prac pokazanych na zdjęciach została przez nie zrobiona , a to stoisko do obejrzenia:






A tu już stoiska bardzo zdolnych ludzi, biorących udział w kiermaszu, zdjęcia są podpisane, ale prace przedstawione na nich nie są moją własnością:


























19 komentarzy:

  1. Jakbym tak chciała pozachwycać się nad każdą rzeczą z osobna to nie starczyłoby mi czasu :))) DLatego powiem, że wszystko jest super! Szczególnie podobają mi się wszelako zdobione jajka! Po prostu jestem nimi zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne rzeczy! Każdy coś innego porobił! I jeszcze dobre towarzystwo:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale się działo! I jakie pokłady jajek :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany, ile pisanek! Zatrzęsienie! Uwielbiam takie kiermasze... chętnie wzięłabym udział :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace, żałuję, że nie byłam, wspaniały kiermasz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny kiermasz, cudne prace i świetne zdjęcia:) Uwielbiam takie klimaty:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniałe stoiska, ale prace na nich jeszcze piękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak pięknie i bogato! Szkoda, że Lublin tak daleko... Będziesz kiedyś w Krakowie? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. super kiermasz:) piękne prace:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny był to kiermasz! Jestem pod ogromnym wrażeniem wszystkich prac, ogromu barw, kształtów i pomysłów :) Super zdjęcia i z pewnością piękne przeżycie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prace:) Cóż za różnorodność:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. O rety ile "dobroci" :) Szkoda, że mnie tam nie było, ale może z drugiej strony dobrze, bo bym chyba zbankrutowała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne, jedyne i niepowtarzalne. Cuda!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Do Lublina mam niedaleko, ale jeżdżę tam jak już muszę. A prace na zdjęciach przepiękne .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Widać jak dużo pracy włożyłaś! Piękne przedmioty,z których każdy zasługuje na pochwałę.
    Wspaniałych,pogodnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.