wtorek, 28 kwietnia 2015

deseczka z pomidorami - decoupage 3d

Witajcie

dziś mam do pokazania deseczkę doecoupage, 
oczywiście 3 listki , 4 pomidorki i oliwka są "wystające", 
i decoupage i 3d wciąga jak narkotyk, do tej pory nie wierzyłam, ale teraz jestem skłonna uwierzyć bo pochłonęło mnie i wchłonęło.

Deseczka może być idealnym prezentem na dzień matki,
 może zawisnąć na ścianie  i ocieplić wizerunek kuchni.

Miłego dnia i dziękuję za miłe słowa, jestem bardzo szczęśliwa gdy do mnie zaglądacie i swoje przemyślenia zostawiacie, dziękuję.






19 komentarzy:

  1. jestem (o)(za)czarowana! Wychodza Ci świetnie! Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna , wcale nie dziwi mnie że Cie wciągneło :) , czekam na kolejne dzieła 3D :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Deseczka jest jak zawsze rewelacyjna,widać ze Cie wciągnęło ,czekam na kolejne ...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna i efektowna deseczka Edytko!!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo, ale to bardzo ładna!
    musze kiedyś spróbować tego 3d :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bombowo wyszła ta deseczka.pomidorki uwielbiam pod każdą postacią .
    Miłego dnia Edytko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale jest super :0) fajny pomysł bo te pomidory idealnie pasuję do takiej deseczki :))

    OdpowiedzUsuń
  8. super deseczka, pomidorki jak żywe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Edytko rewelacja! Deseczka jest przepiękna, twórz dalej :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, bardzo realistyczny motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No super naprawdę wciąga decu a deseczka i 3d sa swietne

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Faktycznie świetny prezent na Dzień Matki :) Dobrze, że Cię wciągnęło tylko nie zaniedbuj aniołków! :))) Zwłaszcza tych laleczkowych! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna i faktycznie mogła by być prezentem na dzień matki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam pomidory, a te wyglądają tak realnie, że chętnie bym je zdrapała i zjadła:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.