środa, 15 kwietnia 2015

butelka - decoupage 3d

Witajcie
dziś przychodzę z butelką, motyw serwetkowy na niej podobny jak na doniczkach, nie wiem, dlaczego wale serwetka bardzo mi podpasowała, (wiem, fajnie się z nią pracuje i fajnie wydobywa się efekt 3d).
Z butelki jestem zadowolona, chcociaż kilka rzeczy bym zmieniła:) ale nie będę o tym pisać, jak pokuszę się  o zmiany to po prostu pokaże, miłego dnia Wam życzę i w końcu słonka, u mnie pada i jest dość zimno w porównaniu do poprzedniego miesiąca.
 








23 komentarze:

  1. Edytko butelka wyszła świetnie :) zachwycające efekty 3D uzyskujesz :) u mnie tez zimno i pogoda okropna :( wiec ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna butelka;) Serwetka faktycznie robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna butelka,świetnie wyszła.Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Butelka jest bardzo ładna. Pewnie gdyby była okrągła bardziej było by widać 3d, ale na zbliżeniu świetnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna buteleczka , deco świetne!! jednak ja bym moja droga zmieniła jej "szyję", w sensie odjeła ten sznurek i dodała jakiegoś kolory np. zieleni, bo bardzo monochromatyczna ta szyja jest z tym kolorem, nakrętką i sznurkiem, ale to wiesz takie moje widzi mi się :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja dziękuję za radę, pomyśle, bo własnie nia miałam pomysłu a Ty mi podsunęłaś, dobra konstruktywna krytyka zawsze mile widziana , dziękuję

      Usuń
  6. Wspaniała ta butelczyna a seretka prześliczna ,widać fajnie formę przestrzenną .
    Pozdrawiam Edytko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie się prezentuje, a poza tym świetny kształt butelki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko jaka śliczna!!chyba temat decoupage mam do nadrobienia:D 3d! :))Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty to jednak Edytko jesteś wszechstronna kobieta :) Super, butelka wygląda świetnie. Na pewno ładnie się komponuje z doniczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super butelka i widzę ze naprawdę się zakochalas w 3d tak trzymac

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjnie wyszła, ten efekt 3D coraz bardziej zaczyna mi sie podobać:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy efekt daje 3d. Fajna butelka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo interesująca kompozycja, w realu na pewno jeszcze piękniejsza. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bym nic nie zmieniała, jest świetna, idealny dobór kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie rewelacja! pięknie ją przyozdobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Butelka wyszła bajecznie! Jestem zachwycona zarówno motywem, jak i wykonaniem!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.