poniedziałek, 27 kwietnia 2015

anielina w granatowej sukience z motylami


Witajcie, 
weekend spędziłam pracowicie na lepieniu małosolnych Aniołów, będę je pokazywać kolejno w miarę kończenia malowania i lakierowania. Nie powstało ich dużo bo raptem pięć, ale są :), nie lenię się i nie leżę odłogiem:))) 
Nawet w sobotę przekopałam ścieżkę przed domem i przesadziłąm trochę roślinek, żeby łatwiej trawę się kosiło. 
Także weekend minął mi pracowicie:)
Życzę Wam miłego dnia i uśmiechów i na codzień i od święta.



25 komentarzy:

  1. Jaki cudowny!!!!!!!!! Chyba jednak wygrywaja z deseczkami:-D buziaki! Czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo śliczny i kolor , skrzydła mam wrażenie że nabrały "puszystości" dzięki kwiatom
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniołek uroczy...dziękuję za odwiedziny. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale jest śliczna :)) i te motylki ....

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny :) no i te motylki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku ale motylków na nim przysiadło,pięknie Edytko zrobiłaś kolejnego Aniołka
    Pozdróweczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna :) Te motyle są wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja praktycznie nie wychodzę z ogrodu i już go przekopałam dokładnie :D
    a anielica cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekna Anielinka :) Bardzo podoba mi sie jej buzienka :)) Pozdrawiam Cie Pracowita Pszczolko :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ahh te Twoje anioły - niesamowite są :) kiedyś próbowałam coś tam ulepić z masy solnej, ale pominę efekty... :P

    OdpowiedzUsuń
  11. W takich kolorkach pasowałby do mojego pokoju :-) Śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna anieliczka , podoba mi się ta granatowa sukienka, w tym roku mam kotka na granatowy kolorek , kupiłam sobie wiosną sporo ciuchów w granacie .

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna Anieliczka :) Twoje motyle małosolne to prawdziwy majstersztyk:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna i bajkowo wygląda z motylkami :)
    Pozdrawiam!
    M.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna! Już mi brakowało Twoich aniołków :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ooo tutaj już trąca jak nic mistrzowską robota :) pieknie Ci wyszła anielica, pieknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna Anielinka:) I te motylki ... cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem ogromnie ciekawa Twoich kolejnych cudnych aniołów :-)
    Uściski :-*

    OdpowiedzUsuń
  19. Dawno niewidziane, ale jak zwykle zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny , trochę nostalgiczny i te motyle wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  21. przeczytałam : "angelina".... i nawet leżało mi w kontekście ;-D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.