czwartek, 19 marca 2015

Zielona anielinka


      Witajcie, 
dziś kolejny aniołek z masy solnej,  w końcu doczekał się na ukończenie, pomalowanie i polakierowanie.
       Powiem , że bardzo fajnie mi się je robi, troszkę  trzeba się pogimnastykować, ale efekt końcowy jest zadowalający.
       Ostatnio mój czas jest mocno nadwyrężony, może przez zbliżający się czas działkowy:) trzeba będzie pielić,  sadzić, więc  staram się teraz wszystko zrobić,  bo później będę miała mniej czasu.  
        Grzebanie w ziemi nie jest  moim ulubionym zajęciem, ale niestety samo się nie zrobi, a zrobić trzeba. Szkoda że nie da się wyspać na zaspas, bo wtedy może byłoby więcej czasu, szkoda że doba się nie rozciąga, albo nie można zrobić sobie zapasu czasu, a może zwyczajnie to jest wina złej organizacji  zajęć, w  to najbardziej jestem skłonna uwierzyć:))
Miłego słonecznego dnia, chociaż w tv zapowiadali że na weekned pogoda ma się zepsuć, więc skoro na razie jest śliczna cieszmy się z niej.





26 komentarzy:

  1. Śliczna anielica,uwielbiam taki odcień zieleni,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. OOOO- taką to bym chciała! CUDEŃKO< CUDEŃKO I JESZCZE RAZ CUDEŃKO!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna i wiosenna anielinka!!! I jaką ma słodką buźkę, jak laleczka :)
    Pozdrawiam i pamiętam o Tobie kochana :) (wiesz o czym piszę ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny cudowny anioł!!!!!! Chyba będę musiała poprosić o jednego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, jakie piękne olory ma ta anielinka! Różowy akcent - strzał w dziesiątkę :)
    u mnie cudowna pogoda, cieplutko i słońce, mam nadzieję że w weekend będzie tak samo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna i te kwiatki na sukience ma takie ładniutkie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anieliczka pachnie wiosną , zielona jej sukienka ...., śliczna .
    Mam urwanie jajek w pracy , jestem zmęczona jak mops , w ogródku uwielbiam grzebać, a nie mam siły i za późno pracę kończę , a tu tyle w koło roboty.
    Edyto , chciałam Ci powiedzieć.... maleńka jesteś wielka!!! , dziękuję ślicznie za niespodziewajki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny aniołeczek! Śliczne kwiatuszki, a nóżki jakie zgrabne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam Twoje anioły, są piękne. A ten zielony jest cudny, taki wiosenny:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniołek śliczny , ja za to lubię grzebać w ziemi wiec jak coś to mów będe sadzić siać itd :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna :) Bardzo lubię Twoje anielinki w połączeniu z kwiatami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. urocza :) i taka Pani wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Buźka księżniczki i nożki baletniczki - urocza :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna, jaki ma zgrabny nosek.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kwiaty! Widać, że dużo pracy zostało w to włożone. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowny! ja uwielbiam prace w ogrodzie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.