niedziela, 8 marca 2015

wczorajsze jajo 3d

Witajcie,
 dziś przychodzę z jajem, które zrobiłam na wczorajszym kursie "jajo ceramiczne zrobione techniką decoupage 3d", jest to moja pierwsza praca tego typu, jestem zadowolona, chociaż nie jest ono idealne, jednak wyszło całkiem fajne.
Kurs był prowadzony w sklepie plastycznym Art&Hobby studio.
Mój ulubiony sklep w Lubinie:).
Jak czegoś potrzebuję zawsze tam znajdę.
Na zdjęciach nie bardzo widać efekt wystających ozdób, ale wydaje mi się ,że może chociaż trochę je dojrzycie.
Jajo zgłaszam na wyzwanie u Gosi











 Ponieważ dziś jest dzień kobiet to kupiłam sobie bukiet tulipanów, którym wszystkim Paniom i sobie chciałam życzyć wszystkiego najlepszego z okazji ich święta.


 A tu prezent, od prowadzącej wczorajsze warsztaty dostałam to piękne jajo, możecie mi zazdraszczać.


28 komentarzy:

  1. Wszystkie jaja piękne. Trochę widać efekt 3d, ale faktycznie na zdjęciach ciężko to "złapać";-) Edytko Tobie również wszystkiego co najlepsze w dniu naszego święta:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne jajo wyszło, na żywo na pewno wygląda jeszcze piękniej, bo wszystko dokładnie widać :) I prezencik też fantastyczny - oczywiście zazdraszczam! Wszystkiego dobrego! Ja już przedwczoraj kupiłam sobie żonkile ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jajo jest po prostu cudne !!!
    Pozdrawiam i Tobie również wszystkiego co najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj zazdraszczam bardzo, bo jajo cudnej urody, ale Twoje tez jest piękne.
    Zazdroszczę też warsztatów, ja niestety mogę uczyć się tylko z netu i metodą prób i błędów
    miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne jajo wyszło :) Ja się zabieram do tego 3D jak pies do jeża, muszę kiedyś w końcu spróbować :)
    Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja Tobie również życzę wszystkiego najlepszego :-) A jajo w Twoim wydaniu jak zwykle zachwyca :-)
    Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaja piękne, ale ja wciąż jestem pod urokiem Twoich aniołów.

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne :) Uwielbiałam ten sklep w Lublinie, szkoda że powstał właściwie wtedy kiedy kończyłam studia i musiałam się wyprowadzać, ale kiedy tam jestem zawsze do niego zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawsze piękne :).
    Serdeczne życzenia w naszym dniu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Tego typu prace to będę tylko podziwiać ;) a ten kosz z pisankami wygląda cudnie!
    Tobie tez najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne jest :)) jestem pod wrażeniem Twojej pomysłowości :)) pozdrawiam ))

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyszło Ci super śliczne , też życzę Ci wszystkiego najlepszego z okazji dzisiejszego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jajo prześliczne;) dojrzałam te wystające ozdoby;) Fajnie, że bawisz się dalej;)
    Tylko była bym wdzięczna za jedno zdjęcie w poziomie (patrz pkt 13 regulaminu).

    OdpowiedzUsuń
  14. Jajo jest piękne :) wszystkiego najlepszego Edytko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaja cudne!!!
    I Tobie również życzę wszystkiego najlepszego
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaja cudne!!!
    I Tobie również życzę wszystkiego najlepszego
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne te Twoje wszystkie jaja sa :)) Jak i Cudne dostalas :) Wszystkiego Najlepszego z okazji dzisiejszego naszego swieta Ci Zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie widać jego trójwymiarowość. Śliczne. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie cudowności! Napatrzeć się nie mogę!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne jaja więc troszeczkę zazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystko widzę i podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne jajeczko i cała dekoracja;)
    Pozdrawiam Marianna.

    OdpowiedzUsuń
  23. Czarodziejskie te kolory!
    Pozdrawiam.

    bandaolafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie jaja są piękne, a 3D bardzo pomysłowe i ślicznie ozdobione:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.