czwartek, 5 marca 2015

Prezent od Basi z bloga Moje Decu Art i Szepty Serca

Witacje
dziś chciałam się pochwalić prezentami jakie dostałam od Basi , która prowadzi bloga MOJE DECU ART, oraz drugiego bloga Szepty Serca,
Basia to bardzo ciepła życzliwa osoba, pewnie większość z Was bywa u niej, jeżeli nie to zapraszam, Basia przysłała mi ogrom serwetek, z których będę mogła coś stworzyć, jest ich pewnie z 50 jak nie więcej, 
dostałam 2 piękne notesy, zdjęcia nie pokazują jak naprawdę są piękne, nawet w połowie, są idealnie wykonane i pięknie ozdobione, jestem pod wrażeniem, przepiśnik z wisienkami, można powiedzie ideał z wisienką na torcie:)
Dostałam karteczkę świąteczną oraz karteczkę świąteczną ptaszynę z pięknymi życzeniami, dla mnie od serca napisanymi własnoręcznie przez Basię,
bardzo dziękuję dostałam same wspaniałości.









Ode mnie do Basi poleciało to, skromnie w porównaniu z tym co do mnie przyleciało , ale wykonane z sercem






i to by było na tyle , miłego dnia Wam życzę.

18 komentarzy:

  1. Że niby prezent od Ciebie skromny? co ty wygadujesz , jest śliczny, a te baranki mają takie oczka jak kociak ze shreka ;) rozczulające.Pozdrawiam Adriana z http://thirdfloorno7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak samo pomyślałam :)

      Usuń
  2. Śliczne prezenty otrzymałaś, ale i Twoje w niczym nie ustępują - coś wiem o tym:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna wymianka!
    Miłego dnia :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty dostałaś:) Twoja zwrotka równie pracowicie przygotowana. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudności! Ojej zazdraszcza ja, zazdrazczam choć to grzech! Ale jak tu nie zazdraszczać? :) Ale, ale! Twoje solniaki na pewno zrekompensowały przesyłkę, którą dostałaś! Aniołek śliczny, owieczki to w ogóle nie mówię, bo jestem zakochana w ich pięknych oczętach odkąd je zobaczyłam! I do tego ten malutki aniołek na serduszku - można się rozpłynąć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne prezenty - po obu stronach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne prezenty i z jednej i drugiej strony!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne prezenty sobie przygotowałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna inicjatywa, a prezenty w obie strony popłynęły cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna wymianka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Same cuda! Gratuluję udanej wymianki :) Słodziaki baranki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. prezent od Ciebie śliczny!!!! a serwetek do deco nigdy dość :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wspaniałe paczuszki, cudowne prace wysłalaś
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. pieknie
    no twoje baranki jeszcze malutkie ale na wypasie ;-DDD

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.