piątek, 20 marca 2015

Prezent od Agaty z Kącika Małej Sowy

Witajcie,
 dziś przychodzę  z chwalipięctwem i pochwałą  kunsztu szyjącej.
Dziewczyny i chłopaki możecie mi zazdrościć oj możecie,
Od Agaty z Kącika Małej Sowy przyleciały do mnie takie oto cuda:
Kaczucha , zające, serducha , wianek
czekolada, która na zdjęciu się już nie zdążyła zaprezentować oraz kartka z życzeniami własnoręcznie napisanymi.
Naprawdę zazdrośćcie mi  zazdraszczajcie, jak otworzyłam paczkę mowę mi odjęło, wyciągałam sztuka po sztuce i nie mogłam się nacieszyć. 
Wszystko jest idealnie uszyte, starannie i powiem Wam że nie spodziewałam się że takie cudeńka można uszyć w domowym zaciszu, jestem pod wielkim wrażeniem talentu Agaty, zachęcam wszystkich, kto jeszcze u niej nie był do wizyty.
Agatko dziękuję takich wspaniałości w życiu się nie spodziewałam.













17 komentarzy:

  1. Naprawdę wspaniałe prezenciki- to zazdraszczam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty dostałaś:) POzazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro pozwalasz to zazdroszczę .wszystko super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesliczne prezenty. Strone Agatki znam....Zagladam czesto i podziwiam.
    Pozdrawiam serdecznie i zycze milego weekendu.
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zazdroszczę, bo sama z wymiankowych prezencików u siebie na blogu też się chwaliłam. Twoje otrzymane, są cudne.)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały prezent. Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny prezent, same wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Edytko, najbardziej cieszy mnie Twoja radość i to, że wszystko się spodobało:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne :))
    Zazdroszczę i to jak !

    OdpowiedzUsuń
  10. Edytko sporo tego :) na prawdę świetna paka :)
    Szyjątka - zwierzątka - śliczne!
    Miłego..
    M.

    OdpowiedzUsuń
  11. Agatka ma ogromny talent a ty wielkie szczęście ,bo prezent fantastyczny .:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale musiała być frajda z wyciąganiem kolejnych cudeniek z pudełka!

    OdpowiedzUsuń
  13. O rany, ile cudowności! Też by mi mowę ojęło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega pake dostałaś i wszystko cudne
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.