piątek, 6 marca 2015

PISANKA Z MOTYWEM Z ALICJI Z KRAINY CZARÓW

Witajcie, 
dziś przychodzę z "wyzazdroszczanym" jajkiem, 
spacerowałam po blogach i widząc pisanki z motywem Alicji w Krainie Czarów "zazdraszczałam"  ich  wykonawczyniom, twórczyniom, właścicielkom, aż zebrałam się w sobie i skoro też taką chciałam to sobie zrobiłam, albo raczej udało mi się zrobić.
Piasanka powstała na jajeczku styropianowym, z motywem królika przetransferowanym "medium transferowym", które tworzy błonkę, początkowo narzekałam , że wydałam kasę na to medium, bo za skarby świata transfer nie wychodził, dopiero po nieudanych próbach i ....obejrzeniu filmiku na Inspirello transfer wyszedł:)
i to jak i powiem Wam, jest lepszy niż serwetki, dopasowuje się do kształtu przedmiotu, można go delikatnie naciągnąć, dopasować przesunąć:) polecam.
Jajeczko jest nakrapiane, tył czarny, zrobiłam obwódkę nie w połowie jajka tylko wyżej , teraz wiem że tak robić nie należy lub jeżeli tak to trzeba zachować inne proporcje, gdyż tak jak ja zrobiłam nie do końca jest  fajnie.
A teraz Wy mi możecie pozazdraszczać lub nie :))) i też zrobić sobie pisankę z Alicją w Karinie Czarów:)))





27 komentarzy:

  1. przecudna, pasuje do wyzwania w Szufladzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jajeczko wyszło świetnie. Ja też mam to medium ale go nie lubię, bo gdy przyklejam błonę na płaską powierzchnię to widać jej krawędzie, mimo moich usilnych starań.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne ! Może jakiś kursik jak zapanować nad tym preparatem , bo mam i jakoś nie umie z nim pracować:(
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne, masz świetny pomysł na te jajka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna! :) Ale zazdraszczać nie będę, bo... też mam :) Trochę inny motyw, ale również z "Alicji", niedługo wrzucę na bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne jajo ,w moich ulubionych kolorach ,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. To jajo powaliło mnie!! Przepiękne!!

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowna pisanka uwielbiam tę bajke

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładne jajo, fajny motyw i kolorystyka do mnie przemawia :) super

    OdpowiedzUsuń
  10. Z czystym sumieniem mogę powiedzieć że zazdroszczę :D dla mnie Twoje jaja to czarna magia i dlatego mi się tak podobają :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdolne rączki Edyto masz , bardzo ładne jajo.

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne masz pomysły na te jajka! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O rany, no pewnie, że zazdraszczam! I to jak! Świetna pisanka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne jest to jajko.Pasowałoby do moich serduszek :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. No kochana udała Ci się ta pisanka,jest cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  16. heh, ten królik z Alicji to jakiś szurnięty był ;-D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.