wtorek, 3 marca 2015

Pięć jaj w stylu faberge

Witajcie,
z olbrzymim usmiechem na buzi  ten piękny słoneczny ranek.
Wczoraj wieczorem ukończyłam swoje pierwsze jaja w stylu faberge, od początku do końca zrobione przeze mnie, poza formą styropianową jajka:)
Tego jeszcze nie potrafię:))) ale kto wie, może kiedyś się nauczę.
Są to pierwsze takie jajka popełnione przeze mnie, może nie są idelane ale są fajne, z przyjemnością mi się je robiło.
Właśnie jestem po lekturze pewnego optymistycznego postu , zachęcam Was bardzo do lektury, buzie same Wam się uśmiechną, a teraz już nie  przeciągając sedno postu,  masa zdjęć moich wytworków.
Miłego dnia i nich się Wam buzie uśmiechają.






















24 komentarze:

  1. o Matuchno takiego czegoś jeszcze nie widziaam !!!!!!
    Edytko imponuje mi to jak rządna jesteś i otwarta na poznawanie nowego .
    Kłaniam się w pas Twoim pracom i Tobie bo te jaja ją śliczne !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale swietne te jajka:) zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje jaja,to coś pięknego ,podziwiam .

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczne sa jajeczka, rozszalałaś sie Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne jajeczka, wprost nie mogę się napatrzec. Domyślam się, że to te jajka na które tak czekałam :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj gdybyś widziała jak nisko opadła mi kopara!! Są piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cuudne !!! Mysle ,ze dla Ciebie nie czegos ,czego bys nie potrafila :))) Piekne ,dopracowane !! Widac,ze duzo czasu poswiecilas na dopracowanie ich i sa Cuudne !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Edytko, jestem zachwycona, tego jeszcze nie było! Cudowne, piękne, takie niespotykane, WSPANIAŁE!
    W pełni zasługują na miano carskich jaj:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooooooooooouuuuuuuuuuuuuuu nic nie powiem bo mnie zatkało :) piękne to za mało powiedziane :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Jaja nie z tej epoki, wysmakowane , eleganckie, przywołują na myśl czasy arystokratów i życia na królewskich dworach. Niezwykłe!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe, świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niespotykane i piękne Gratuluję pomysłu i wykonania !!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, dwa ostatnie jak dla mnie rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, ja robiłam w takim stylu ale z włóczki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Nietypowe te jajeczka! Baaardzo podoba mi się dodatek sznurków :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne i bardzo oryginalne

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.