poniedziałek, 23 marca 2015

Dwie pisanki z aniołami - decoupage 3d

Dziś dla odmiany pisanki:)
tak mi się spodobał decoupage 3d, że postanowiłam zrobić kolejne takie  pisanki,
 zwyczajnie mnie wciągnęło, więc dwie pisanki z aniołkami, nie wiem czy efekt 3d dobrze  uwidoczniłam na zdjęciach, ale chyba jest dobrze widoczny, 
Podobno w tą sobotę zmieniamy czas na letni, więc ukradną nam godzinę snu rano:((( , nie wiem po co to robimy, tyle się mówi, że to bezsensowne a nikt z tym nic nie robi, nie zauważyłam żebym po zianie czasu zimą krócej świeciła światło, a wręcz przeciwnie stawałam kiedy było ciemno i wracałam jak było ciemno podobnie jak większość z nas, więc może ktoś się w końcu obudzi i przestaniemy bawić się zegarkiem:)
Miłego dnia i udanego początku tygodnia.








12 komentarzy:

  1. Edytko ile Ty naprodukowałaś tych ślicznych pisanek to chylę czoła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana jesteś moim mistrzem pisankowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne, ale moje serducho ostatnio skradło coś innego:-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są, efekt 3D widać bardzo dobrze :)
    Też nie lubię zmian czasu i nie widzę, żeby miały jakiś większy sens :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dasz sobie radę z każdym motywem!

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne kolory! Takie energetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pisanki. Podziwiam, że tak pracowicie je robisz, ja bym się zanudziła na śmierć ;).

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt 3d jak najbardziej widać, szczególnie na tych zdjęciach z góry. Ja chyba jestem jedną z niewielu zwolenniczek zmiany czasu. I tak jest ciemno w zimę wiec jak sobie pomyślę że słońce miałoby wstawać jeszcze "o godzinę później" to juz zdecydowanie wolę pospać tę godzinkę dłużej, no a gdy idzie wiosna to niestety godzinę krócej 😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne!! Bardzo mi się podoba ta technika :) Ja bym się chętnie pobawiła reliefami (nic nie pomyliłam?). Jajka i bombki wykonane tą techniką są obłędne :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.