piątek, 13 marca 2015

Aniołek w zieleniach

Witajcie, w ten jakże słotny dzień, wczoraj rowerem do pracy, a dziś niestety nie mogłam i tej wersji będę się trzymać, bo po wczorajszej jeździe miałam dziś małe apogeum, apokalipsa, w duchu cieszy łam się jak dziecko  , że wsadzę 4 litery do samochodu i zawiozę.
Tak też się stało, ale głośno powiem pada deszcz  i nie mogłam rowerem jechać, oj ja biedna, a tak dobrze mnmi się jeździło, a tak poważnie apofgeum jest a jeźdzoi mi się fajnie, tyle że kondycja znikoma,więc i siły nie te.
kiedyś do pracy jechałam 15 - 20 minut a teraz jade i jade i końca nie widać i te  20 minut zamienia się w 25, może 30. Dobrze, że towarzyszy mi moja ulubiona muzyczka, bo byłoby nudno po drodze.
A teraz jużn  nie przeciągając aniołek w zielonej sukieneczce z torebeczką w dłoni.
Miłego dnia Wam życzę  i udanego weekendu.




20 komentarzy:

  1. Też bym chętnie pojeździła;-) A z ta ozdobą we włosach- to ja wczoraj znowu robiłam aniołki ze sztucznymi kwiatkami jak kiedyś tego "lemoniadowego" ;-) Chyba się dostroiłyśmy do tych samych fal;-) Bardzo ciekawy aniołek, miłego dnia i pogody:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w tych Twoich ostatnich aniołkach!

    OdpowiedzUsuń
  3. a u mnie wiosna tylko roweru brak :)
    aniołek ..zresztą Ty wiesz co bym napisała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolejny śliczny aniołeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny aniołek :)
    U nas też paskudna pogoga, rano zaczął padać... śnieg :/

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie pogoda zachęca do jazdy, ale rower po zimie muszę zabrać do pracy na serwis :) Aniołek jest równie cudny i uroczy co poprzednie! A jaki wiosenny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniołek jak księżniczka i jeszcze ten kolor sukni :))
    U nas właśnie sie pogorszyła pogoda ale jeszcze nie pada :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny aniołek,,jak to bywa u Ciebie.
    Ja na rowerku pedałuję cały rok,zima stacjonarny a teraz w tym tygodniu rozpoczęłam w terenie i tak do jesieni.
    Pozdrowionka Edytko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny, wspaniały kolor sukienki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. W zieleni, czyli wiosenny :). Pasuje tej anielicy ten kolor!
    Pozdrawiam:)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny wiosenny aniołeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczniutki, słodziutki, wiosenny! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniołek zapowiedź wiosny, i ten kwiatek we włosach :))

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny ! ma taką sympatyczną buzie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale fajna!
    U mnie też zaczęło padać :-(

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniołek, jak wszystkie poprzednie przepiękny.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.