czwartek, 12 marca 2015

Anioł Stróż

Witajcie,"pani" może i po polsku i bez  przeskakiwania dziwnych rzeczy i znaków:)))
Stwierdzam naocznie, namacalnie i organoleptycznie, że moja skromna osoba stała się niekompatybilna z nowościami technicznymi, cóż... staram się jak mogę jednak nowinki techniczne (nie takie znowu nowinki , ale dla mnie tak) mnie przerastają:)
Nie szkodzi jakoś sobe radzę i powoli coś tam wychodzi, tak jak wczoraj 2 zdania postu ,ale jaka była moja radość że sobie poradziłam:)))
Dziś kolejny aniołek z masy solnej,
cały w bieli.
Dziękuję za wszystkie miłe słowa i udanego dnia Wam życzę.




24 komentarze:

  1. Bardzo mi się podobają Twoje nowe aniołki:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Edytko to jest mistrzostwo a te kwiaty i pomysł żeby je włożyć w ręce ...wow!!!!!!
    jest cudny i do tego w bieli którą uwielbiam !!!!
    wow...zjadłam go wzrokiem :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudny! jak figurka z porcelany!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna i zgodzę się z Hubką że jak z porcelany

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny! Te kwiaty dodają mu jeszcze większego uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny, świetna kolorystyka !

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja droga to jest od dzisiaj mój faworyt nr 1!!! jest piekna w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealny ! Kwiaty cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeurocza - bardzo mi się podobają ukwiecone skrzydełka :) Buzie Twoich aniołków są niepowtarzalne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny anioł! Kwiatuszki dodają mu niepowtarzalnego uroku, takiej dziewczęcej lekkości :) Ten zpoprzedniego posta też jest piękny, sukieneczka w kropki wygląda obłędnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny aniołek , ciekawa jestem jaki będzie kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Buźka jak u laleczki - śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny kolor skrzydełek i sukienki, a te kwiatki to mistrzostwo świata :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolejna śliczna kwiatowa laleczka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny, ma cudowne ułożenie sukni:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.