poniedziałek, 16 marca 2015

Anioł Stróż

Witajcie, 
bardzo dziękuję za tyle pozytywnych słów, jest mi niezmiernie miło, że podoba się Wam to co robię, 
dziś dla odmiany małosolny anioł, żeby nie było, że tylko pisanki robię, czasem zdarza mi się coś innego ulepić:)
Pogoda wreszcie nastała i dziś na rower się przesiadłam, rano ledwo jechałam, bardzo ledwo, ale nie dam za wygraną, jeszcze muszę się zmobilizować żeby zacząć biegać, może coś z tego wyjdzie, ale jak na razie codziennie  mam wymówkę i to jaką:))) dziś też nie mogę bo po dziecko będę musiała jechać:D więc jakoś schodzi ale obiecuje że się za siebie wezmę:)
Miłego początku tygodnia.



15 komentarzy:

  1. Anioł piękny. Za co się nie weźmiesz skazane na sukces czy jajka czy anioły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny aniołeczek :) Robisz swoim aniołkom niesamowite twarzyczki, jak żywe! A na kolejne pisanki już się nie mogę doczekać :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny! A właściwie chciałam rzec czarujący. MA przepiękne włosy i oczy:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny, te kwiaty bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny cudny aniołek, jakie one wszystkie dopracowane

    OdpowiedzUsuń
  6. Alez ona ma Piekna buzienke :)))No i cala Piekna :)) Z przyjemnoscia posiedzialabym przy Tobie jak ja tworzylas ,aby sie poprzygladac :))) Cudna :)) Milego poniedzialku Ci Zycze :) I trzymam kciuki za rower i bieganie :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudna- takiego to ja muszę mieć!:-D

    OdpowiedzUsuń
  8. hihihi ja to nawet o bieganiu nie marzę , a anielica bardzo ciekawie ubarwiona .

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba ten nowy, laleczkowy look Twoich aniołków :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Anioł piękny, jak zawsze :P
    bieganie świetna sprawa! Zaczęłam w zeszłym roku i o dziwo się wkręciłam, byłam nawet ostatnio biegać - była piękna pogoda i aż żal było nie skorzystać :) ale zimą nie biegałam, nie sprawia mi to frajdy jak jest mi zimno...

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi też przydałoby się trochę pobiegać... :-)
    Aniołek w Twoim wydaniu jak zawsze zachwyca :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczna :) kwiaty i zdobiony dół sukienki zwracają uwagę :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.