środa, 4 marca 2015

Anioł Stróż w brązach

Witajcie, 
ostatnio zauważyłam, że prowadzę sprawozdanie z rannej pogody  u mnie za oknem, więc z obserwacji obecnej aury stwierdzam naocznie, iż zaczął padać śnieg a miała być wiosna!!
 Miało być ciepło i miło, wyciągnłam już z szafy wiosenny płaszcz, i dołozyłam dziś tylko do niego szalik, na przegonienie zimy, płaszcza nie schowam, a w komplecie z szalikiem nawet jest ciepło:)
Dziś przychodzę  z aniołkiem z masy solnej.
Troszkę innym niż dotychczas, lepiłam go z przyjemnością, 
aniołek może ładniejszy niż dotychczasowe , może nie, 
ale dziś  powinien dotrzeć do nowego domu, mam nadzieję że się spodoba nowej właścicielce i przyniesie szczęście i ochronę ogniska domowego.
Miłego dnia.



21 komentarzy:

  1. No widzę, że moja ulubiona Edytka eksperymentuje z aniołkową buźką:-) Aniołek sympatyczny, na pewno przypadnie du gustu nowym właścicielom. :-) Niestety u mnie spostrzeżenia podobne- śnieg z deszczem zaczął padać, o ile deszcz jeszcze ścierpię, to śniegu nie wybaczę;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyszedł. Śliczne te wzorki na skrzydełkach i sukience;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie nieco inny, ale bardzo fajny aniołek :)
    U nas też sypie śnieg, a schowałam już wszystkie "zimowe" ciuchy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka buźka piekna Ci wyszła, i skrzydełka wyjatkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest śliczny :) buźka jak laleczka :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Edytko ten aniołek jest przecudny dech zapiera

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna. Słodka ta buźka i świetne skrzydełka :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniołek troszkę inny ale nadal Twój i nadal śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śliczny aniołek ,tym bardziej mi się podoba bo u mnie gości podobny:)

      Usuń
  9. Jakie niesamowite detale! Nie wiem jak to robisz, ale Twoje anioły są magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny anioł. Te wzorki na skrzydłach są fantastyczne. Nie wiem co to jest, ale wydawało mi się, że baranki też taki wzorek miały :) i przez to takie anielskie były :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest śliczny , te skrzydełka ma cudne i buzię dziewczęcą bardzo milutki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny aniołeczek:) Buźka kojarzy mi się z laleczką;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny jest, taki "laleczkowy", aż się buzia sama uśmiecha :) Kojarzy mi się z dzieciństwem i świetnie by się prezentował w pokoju dziecięcym :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny!!! Zgadzam się z przedmówczyniami, wygląda jak laleczka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bużka jak u laleczki :) wyszedł super!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudny jest i mój ci jest!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ on ma piękną fryzurę! :-)
    :-*

    OdpowiedzUsuń
  18. Slicznosci aniolek , wlosy i buziaczek uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  19. cudna anielica, wychodzą Ci fantastycznie :) szczególnie te ich urocze buzie i super kreacje :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.