czwartek, 5 lutego 2015

wyniki candy




 Witam wszystkich bardzo serdecznie
pyszną kawą o poranku, dziękuję za tak liczny udział w moim "roczkowym " candy , jest mi przeogromnie miło.

żeby nie przeciągać,
 poniżej lista osób które zgłosiły chęć udziału w candy:


    1.      Asia22 stycznia 2015 09:10
Jak ten czas leci! Życzę kolejnych owocnych lat blogowania i nieustającej weny twórczej :) A na słodkości oczywiście jestem chętna :)
  1.  
Zapisuję się oczywiście:) Gratuluje rocznicy:) trzymaj się ciepło:)
  1.  
gratulacje <3
wianuszek cudny, prawdziwie wiosenny !! a i jajeczka byłoby cudnie mieć u siebie :)
zgłaszam sie zatem :)
  1.  
Gratuluję rocznicy Edytko!!! I życzę Tobie, aby Twój zapał twórczy nigdy nie ustał, a blog niech się rozwija razem z Tobą :)
Oczywiście zapisuję się do zabawy!!! Cały zestaw jest niezwykle urzekający, ale moje serce skradł wianuszek :)
Pozdrawiam ciepło :)
  1.  
Wszystkiego Najepszego z Okazji zblizajacych sie urodzin bloga :) Ciesze sie ,ze zalozylas bloga ,ze mialam okazje Cie Taka Zdolna Kobietke poznac :)) Zycze Ci wielu nastepnych udanych lat blogowania :))
Piekne prezenty przygotowalas :) Z mila checia ustawiam sie w kolejce po te Cudenka :)))) Pozdrawiam :)
  1.  
Gratulacje z okazji rocznicy. Z przyjemnością się zapisuję i pozdrawiam;)
  1.  
gratuluje roczku i oczywiście staje w kolejce :)
  1.  
Gratulacje Roczkowe!
Kolejnych "roczków", i niech ich będzie wiele :-)

staję w ogonku :-)
  1.  
Edytko życzę Ci kolejnych twórczych lat i dziękuję że dzielisz się swoim talentem w blogowym świecie .Z chęcią zapiszę się do zabawy bo cudowne prezenciki przygotowałaś.Pozdrowienia od całej biebrzmilskiej krainy
  1.  
Edytko zatem można rzec że jesteśmy równeśniczkami tu w blogowisku:)
życze Tobie kolejnych wspaniałych inspiracji i radości z tworzenia :)
pozdrawiam i oczywiście ustawiam się w kolejce w zabawie:)
  1.  
Edytko z wielką radością i ja zapisuję się do Twojej zabawy :-)pozdrawiam
  1.  
droga Edytko - gratuluje ci wspaniałej rocznicy - a nie będąc pazerną udostępniam swego miejsca innym - serdecznie pozdrawiam Marii
  1.  
Gratuluję rocznicy i oczywiście biorę udział :)
  1.  
Z chęcią wezmę udział i gratuluję rocznicy, ale ten czas leci! :)
  1.  
Gratuluję rocznicy i życzę dalszej weny:):):)
  1.  
Gratuluję rocznicy :) A takie słodkości z przyjemnością przygarnę :)
  1.  
Serdecznie gratuluje z okazji rocznicy,oczywiście przyłączam się do zabawy,pozdrawiam .
  1.  
Ja także zapisuję się, a co, takie cuda każdy chce!
  1.  
Edytko, wszystkiego najlepszego Ci życzę :-) A banerek wisi już na blogu :-)
  1.  
Och, cudeńka chcesz nam podarować :).

Zapisuję się z cichutką nadzieją na wygraną :).
  1.  
Jak zobaczyłam , że dopiero roczek blogujesz to szczęka mi opadła. Myślałam , że żeby wzbić się na wyżyny na których ty jesteś trzeba lata blogować .
Życzę Ci wszystkiego najlepszego , wielu inspiracji, więcej czasu na robótki , szczęścia i miłości bo w końcu niedługo 14 luty.
Baner http://tesstereczka.blogspot.com/
Bardzo bym chciała by ten aniołek trafił do armii mojej córki. Jest to armia aniołków działająca w szczytnych celach.
Zapraszam Cię do siebie na bloga. Pozdrawiam
  1.  
Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych lat w blogowym świecie :))
Bardzo podobają mi się nagrody i z przyjemnością przyłączę się do zabawy.
Baner na moim blogu: http://picot-picot.blogspot.com/
Pozdrawiam :))
  1.  
Edytko oczywiście, że się zapisuję :))
Gratuluje rocznicy, życzę kolejnych i głowy pełnej wiecznie nie kończących się pomysłów:))
pozdrawiam
  1.  
Oby tak dalej! Oczywiście się zapisuję :)
  1.  
Cudne te twoje anioły, więc i ja zapisuję się na takiego jednego! gratuluję rocznicy blogowania i pozdrawiam serdecznie :)
  1.  
Gratuluję roczku i chętnie stanę w szranki po cacuszka
  1.  
Przede wszystkim gratuluję i życzę aby było tych lat jeszcze wiele:) a do zabawy z wielką radością się przyłączę:)
Banerek na moim blogu: http://liona-mojepasje.blogspot.com/
Pozdrawiam:)
  1.  
Ja również gratuluje, i jeśli można też chetnie się przyłącze bo kocham aniołki ;)
banerek już jest na http://decuchic.blogspot.co.uk/
  1.  
Bardzo lubię Twoje aniołki, więc staję w kolejce, może będę miała szczęście:)
banerek na http://alagaj.blogspot.com/p/candy-biore-udzia.html
  1.  
Uf, jeszcze się załapałam! Także zgłaszam udział, idę działać z banerkiem na swoim blogu :)
  1.  
Gratuluję rocznicy :) Z chęcią przyłączę się do świętowania. Banerek na stronie :)
  1.  
Gratulacje z okazji rocznicy i tworzenia tych cudowności. Chętnie coś przygarnę.
  1.  
Przypadkowo zauważyłam piękny wiosenny prezent i jestem u Ciebie.
Z okazji urodzin, życzę wielu kolejnych rocznic, wspaniałych pomysłów, czasu na ich realizację i przemiłych gości podziwiających Twoje prace.
Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/
Pozdrawiam serdecznie i ciepło !!!
  1.  
Życzę samych sukcesów w twórczości i blogowaniu:) Zapisuje się do zabawy:) i zostaje na dłużej jako Natalia F, a banerek na blogu http://zaczarowanypapier.blogspot.com/
  1.  
Edytko gratuluje roczku :) zleciało prawda ?:) sama niewiem kiedy mi też rok blogowania zleciał :)
Oczywiście zgłaszam się i ja do zabawy :)
Banerek wisi u mnie w zakładce o konkursach :)
pozdrawiam
aneta
  1.  
Takie cuda oddajesz - ustawiam się w kolejce choć...
mnie już chyba szczęście spotkało ;-)))
  1.  
zgłaszam się z wielką chęcią i gorąco pozdrawiam
  1.  
Zgłaszam się i ja:)
banerek: isthemagichereforever.blogspot.com/
Pozdrowionka:)
  1. Trojanda2 lutego 2015 10:19
Ale cudeńka :) Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)
  1.  
I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/
  1.  
z przyjemnością zgłoszę swój udział bo same wspaniałości serwujesz :) banner tu http://pracownianati.blogspot.com/ pozdrawiam serdecznie :)
  1.  
Z radością i ja się dopiszę.
Banerek na www.adhome-rekodzielo.blogspot.com
  1.  
marzą mi się te cudeńka do mojego domku :)

umieściłam info na FB
https://www.facebook.com/maria.smolarek.3/posts/809272175805842?pnref=story
  1.  
Życzę Ci jeszcze wieeelu lat blogowania;) I chętnie dołączę się do zabawy;)
  1.  
Moc gratulacji odnośnie Rocznicy Blogowania!
Kolejnych latek owocnych w dzieła i posty!
Z radością udział biorę.Moc pozdrowień!
  1.  
Piękny aniołek i wieniec, i pisanki... Chętnie ustawię się w kolejce po te cudeńka. :-)
  1.  
To ja ustawia sie na sam koniec :) i gratulacje z okazji roczku :))


                                          a zwycięzcą jest 


 



         gratuluję  i poproszę o adres do wysyłki na email       dyttkal@gmail.com

dziękuję wszystkim za zabawę i życzę miłego dnia

22 komentarze:

  1. Gratulację :) i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Zabawa była super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. za kawą nie przepadam, ale ta wygląda pysznie :)
    gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za zabawę, życzę Ci aby kolejne lata Twojego blogowania były równie twórcze i owocne jak ten miniony rok. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla szczesciary :) Dziekuje Ci za zabawe :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję i dziękuję za zabawę !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyżbym coś przegapiła? Wszystkiego dobrego i gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mm jaka kawusia :)
    Dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje za zabawę i gratuluję zwycięzcy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje ;) i dziękuje za zabawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Serdecznie gratuluję, dziękuję za zabawę i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratki dla szczęściary i dzięki za zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za zabawę i gratuluję czwóreczce. :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za zabawę i gratuluję czwóreczce. :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze raz DZIĘKUJĘ kochana!!! I STRASZNIE się cieszę!!! :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki za zabawę, gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.