niedziela, 8 lutego 2015

Trzy pisanki

Witajcie,
niedziela szybko minęła i już jutro początek nowego tygodnia.
Czas tak szybko mija, że zanim się człowiek obejrzy a już kolejny tydzień, miesiąc,... 
nie wiem czy Wy też tak macie, giną mi dni tygodnia, czasu nie starcza na wszystko a chciało by się go więcej.
Dziś przychodzę z kolejnymi pisankami, 
Wzór na nich bardzo wdzięczny i wiosenny.
Mam nadzieję, że Wam się spodobają.
Bardzo dziękuję Wam za wszystkie komentarze pod poprzednimi postami i życzę udanego wieczoru.






21 komentarzy:

  1. Piękne :) Mnie niestety czas też ciągle gdzieś ucieka.

    OdpowiedzUsuń
  2. cudniste!

    to dowód na kurczenie się wszechświata, każdy narzeka na brak czasu... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. te duże beżowe z dzonami- CUDOWNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobają Twoje pisanki, wszystkie, bez wyjątku. Napisz przy okazji - na jakich jajkach?

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie piekne..o matko trzeba zacząc myślec o świętach !

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne :)))) A jezeli o czas ,to rzeczywiscie w ostatnim czasie jakos za szybko ucieka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też ciągle ktoś kradnie ten czas ;-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne są. A co do czasu a właściwie jego braku to zupełnie się zgadzam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, ja zaczną pisanki dopiero za tydzień w sanatorium
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. czas potwornie ucieka, ja np nie wiem i nie wiem kiedy to sie stało że mi dziecko już kończy pół roku ;) pisanki są śliczne i ślicznie się błyszczą ;) pozdrawiam Edytko

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj tak, brak czasu doskwiera mi caaaały czas :D ale zaraz biorę się do masosolnej roboty! Pisanki cudne, bo i kolorki ładne i motyw uroczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne :) Aż się chce wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczne pisanki:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Będę nudna - carskie jaja, cudne:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.