piątek, 13 lutego 2015

Trzy pisanki

Witajcie,
bardzo dziękuję Wam za tak miłe komentarze pod poprzednimi postami, 
dziś nie będęnic pisać, objadam się pczkami z wczoraj, z różą i dużym lukrem  - moimi ulubionymi, więc cóż mam pisać, vcchyba tylko to że dziś grzeszę bo pączki pyszne a po wczoraj nie mogą się zmarnować, jutro mam Walnetynki bo moja osobista mama Walentyna , więc kolejny dzień obrzarstwa.a le już wzięłam sie za siebie:) dzis wsiadłam na rower i zaczynam sezon , do pracy mam 7 km i przejechałam je w 25minut, jest super, rewelacji nie ma ale z każdym dniem będzie lepiej:)))
Miłetgo dnia Wam życzę, u mnie piękne s łońce,   
rano było -4 ale teraz ma być nawet + 5
więc piękną wiosnę tego lutego  mam.














17 komentarzy:

  1. z pawiami prześliczne jest!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podpiszę się pod słowami Anety, bo ta z pawiem też mnie oczarowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne pisanki, najbardziej podobają mi się z kurką czy tam kogutem i z pawiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super , ja bym je nawet na choince powiesiła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie ptaki , pawie i kury , to piękne stworzenia , przynajmniej ja je lubię :)
    Kurki są śliczne , podkreślam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie pisanki są śliczne ale mi najbardziej przypadła do gustu ta z motywem kury :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie są piękne, ale ta z pawiami w szczególności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne! a ta z pawiami szczególnie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejne piękne pisaneczki :) Zdjęcia tego do końca nie pokazują, ale ten efekt grubego lakieru, daje bardzo fajne wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne pisanki Edytko:-) Też uwielbiam jeździć na rowerze:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie bardzo mi sie podobaja :) Wszystkiego Najlepszego Zycze dla Twojej Mamy !!! :) Duzo Zdrowka i Usmiechu :) Rower to akurat to za czym tesknie,juz sie nie moge doczekac ,az znowu bede mogla czesciej go wyciagac :) Milego Weekendu Ci Zycze :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie są ładne ,ale ta z pawiem to jest przepiękna .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.