poniedziałek, 9 lutego 2015

Trzy pisanki z motywem kwiatów i kobiet

No i wsiąkłam, dzień dobry Wszystkim, wsiąkłam w pisanki , tak mi się spodobało, że jaja oklejam , maluję i doklejam, nie wiem jak długo jeszcze ale chyba długo, bo sporo styropianków kupiłam,
a jajeczka  robi się bardzo przyjemnie, więc ostrzegam, 
chyba do znudzenia będę Was jajkami zamęczać, albo wytrzymnacie, albo  zaczniecie na mnie krzyczeć. Nie wiem co lepsze  P:)
Chyba wolałabym aby na mnie nie krzyczeć, ale jak trzeba będzie, no to cóż ... postaram się znieść dzielnie, 
za to na wszystkie pochwały jestem łasa, ale i konstruktywnej krytyki chęctnie wysłucham. 
 Za oknem sypie sniegiem, zima sobie o mnie przypomniała, szkoda:(((  ja już wiosny chce, ciepełka, słoneczka., w sobote promienie słonka przez szybę okienną tak przygrzewały ,że biuzia sama się uśmiechała, wiem, że dopiero lutuy ,ale ja jestem za opcją lato 12 msc w roku:) 
jakże by było miło:)))
ponarzekałam i zostawiam Was z kolejnymi pisankami:))) juro dla odmiany postaram sie wstawić pomarańczową pracę, mała odskocznia od pisanek, ale nie na długo:))))
pozdrawiam i miłego dnia.


 














24 komentarze:

  1. ładne ale nie steropianowe tylko styropianowe jeśli już pisze się bloga :) Pozdrawiam i powodzenia w dalszej twórczości

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś już mistrzynią pisanek :) przepiękne!! a nałożenie lakieru -- idealne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mistrzynią jeszcze nie, ale z każdą zrobioną wychodzi lepiej:)))

      Usuń
  3. te są naprawdę eleganckie ....a mam pytanie jakiego lakieru używasz? pięknie się błyszczą

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta z trzema kobietkami najśliczniejsza:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Edytko- no teraz to ja juz chyba przestanę zaglądać, bo aż do złodziejstwa bym się posunęla, żeby takie cudeńka mieć! ;-) Wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne, wyglądają no po prostu zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Edytko cudowne pisanki,pięknie je zdekupażowałaś .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne!!! widzę też perełki w płynie :) ja mam swoje i raz użyłam:) fajnie się błyszczy lakier

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne i każda podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie kojarzą się z jajami Faberge, są przepiękne.
    I są miłą odskocznią od typowych, wielkanocnych wzorów:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pisanki przecudne i też chce lato przez 12 miechów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezwykle romantyczne motywy Edytko wybrałaś , sentymentalne i piękne a całość robi ogromne wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne, z nutą vintage - lubię takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pisanki w takim wydaniu są na prawdę zachwycające;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jej ta w różyczki jest bajeczna :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.