sobota, 14 lutego 2015

pojemnik z szufladkami decoupage i prace , które przyleciały do mnie od Gosi z "Pasji Gosieńki"

Witajcie, 
dziś w końcu udało mi się skończyć to pudełeczko, które stanie w mojej kuchni, jako pojemniczek na witaminki i leki, żeby nie leżały na  szafce, gdy muszą być aktualnie pod ręką:)
Pojemniczek może nie jest idealny, jest trzecim wykonanym przeze mnie,  ale jest mój i  z czasem może uda mi się osiągnąć, to co widuję na innych blogach.
Pewnie kiedyś, gdy spojrzę na tę pracę uśmiechnę się pod nosem, patrząc jak zaczynałam , oby tak było, a tymczasem szkatuła:



Teraz będę się chwalić a Wy mi "zazdraszczajcie"
Od Gosi z "Pasji Gosienki"  przyleciało do mnie takie oto 
cudne pudełeczko, miało być  na cukierasy , ale Gosia zrobiła je spore, więc będzie na inne przydasie, gdyż takiej ilości słodyczy w moim domu nie ma, a nawet gdyby były, nie doczekały by wieczora.
Pudeleczko jest idealnie wyplecione i do tego w moich ulubionych kolorach, jest skromne i bardzo eleganckie.
Dostałam też tulipanki, w kolorach pudełeczka czyli idealnych kolorach, zapakowane w fajny rożek.
Tulipanki stanęły w przedpokoju na szafeczce, wpasowały się  kolorystycznie i  wdzięcznie będą witać gości.
Przyleciała także do mnie pisanka karczochowa, kolory: delikatny róż i brązy a dodatkiem są słodkie kwiatuszki.
Jajo jest śliczne, równiutko zrobione, aż buzię otworzyłam ze zdumienia, że tak ślicznie można je wypleść.
A poniżej same możecie popodziwiać te cudeńka.

 



13 komentarzy:

  1. ja już zazdraszczam prezencików, a jajka szczególnie.
    Pudełeczko na witaminki cudne i to witaminka Ci mówi hihihih

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny ten pojemniczek :)
    urzekły mnie te wycięte serducha :)
    a prezenty urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełko jest śliczne i nawet po długim czasie gdy na nie spojrzysz będziesz zadowolona. Jest bardzo udane. A takie tulipanki to planuję sobie uszyć. Zobaczymy co z tego wyjdzie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co Ty chcesz od tego pudełeczka? :-) Jest tak samo śliczne jak prezenty, które dostałaś.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z sentymentem wspominam swoje pierwsze prace.Może nie były one doskonałe. ale do dzisiaj je mam i z przyjemnością biorę do ręki. Twoje pudełeczko wiosennie Ci wyszło, jest bardzo praktyczne i z całą pewnością będzie Ci służyć całe lata.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pudełko jest bardzo ładne i ma charakter :) Nie będę szukać dziury w całym, bo naprawdę fajnie wygląda :) A prezentów oczywiście zazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem ekspertem w tej dziedzinie. Pudełko po prostu bardzo mi się podoba tzn. wzór kwiatowy. Prezenty owszem - każdy by takie chciał.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pudełko śliczne, te kwiatki bardzo ożywił całość, zrobiło się tak wiosennie:-) Prezenty też urocze:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, ja już wczoraj widziałam te cuda u Gosi i zazdroszczę, nie powiem, zwłaszcza tulipków:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Same cudowności dostałaś od Gosi :) i w jakich pięknych kolorach!
    A Twoja szkatułka też mi się bardzo podoba, jest bardzo pozytywna, a takie rzeczy lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To pudełeczko z serduchami mnie zauroczyło! Wspaniałę! Prezencik tez ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach zazdraszczam! Nie tylko prezentów, ale jeszcze tej szufladkowej szkatułki oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana tyle ciepłych słów pod moim adresem:) Zaczerwieniam się:) A moje serducho się ogromnie raduje:) bo w to wszystko co robię wkładam nie tylko ogrom pracy i czasu, ale przede wszystkim całe serce:) Bardzo się cieszę, że jesteś ze wszystkiego tak zadowolona:) a ja z prezencików od Ciebie również:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.