wtorek, 3 lutego 2015

Dwie pisanki

Witajce,
 dzis znowu u mnie pisankowo, powoli bardzo powoli, ale systematycznie przygotowania do Wielkanocy trwają.
Dziś 2 pisanki już ukończone i polakierowane, na wysoki połysk, ale zdjęć znowu wstawiłam więcej, obfotografowałam obie strony:)
a co, a kto mi zabroni? a nikt:)) a dlaczego tyle - bo moge:)))
Dziś wybitnie mam dobry humor, mam nadzieję, że nic mi go nie zepsuje i że dotrwa do samego wieczora, poprosze, bardzo poprosze:)
Jeszcze tylko słonka mi brak i byłby komplet.
A tymczasem życzę Wam miłego dnia, dziękuję za wszystkie przemiłe kmentarze :) i do następnego posta:)








21 komentarzy:

  1. piękne sa <3 podziwiam w pełni cierpliwość do misternego malowania i klejenia !! z autopsji wiem że to trudna sztuka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńka! Piękna ta z tym drobiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne jajeczka ,jak zawsze zresztą u Ciebie .A jeśli chodzi o zdjęcia to ja także nigdy nie mogę się zdecydować które dodać na bloga wiec wrzucam prawie wszystkie. Pozdrawiam ,miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję talentu, są perfekcyjnie wykonane. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne jajka:) To po prawej cudowne:) A co do zdjęć, też mam zawsze problem, które dodać i dodaje dużo za dużo:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne są :) Szczególnie podoba mi się ta z kurami - mam jakąś słabość do drobiu (do oglądania znaczy się) :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne! Czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyno jakie ty masz tempo codziennie tu zaglądam i zawsze nowe cuda do podziwiania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne, a najbardziej podobają mi się srebrne wykończenia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne są te Twoje pisanki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczności ;) ja w tym roku jaj nie robię z braku czasu:( a co do zdjeć to ja myśle ze im więcej dasz tym ja więcej nacieszę moje oczy ;) gorące uściski

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne ale ta z kogutem i kurą najfajniejsza - serdeczności śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  13. Boskie i wykonane perfekcyjnie!
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz rację, czas do Świąt szybko minie, a Ty będziesz przygotowana w porę:-) Piękne te Twoje pisanki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne! a kurki są genialne! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam ta słodką grafike :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jajko z aniołkami przypomniało mi malutką książeczkę z dzieciństwa pełną podobnych rysunków. Uwielbiałam ja przeglądać - niestety, nie dało się jej czytać, ponieważ nie była napisana w j.polskim:/ Jajo jest cudne ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne, aniołkowe cudne :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.