niedziela, 15 lutego 2015

Dwie pisanki z kotkami

Witajcie, 
dziś przedstawiam dwie pisanki z kotkami, robiło mi się je bardzo trudno, bo nie bardzo umiem jeszcze pracować z papierem i jego dużym rozmiarem na owalu, powiem inaczej, 
było trudno, chociaż jak na własne próby i efekt końcowy jestem zadowolona.
Zdjęcia z bliska przedstawiają pewne niedoskonałości, ale bez flesza aparatu nie są one tak widoczne, pewnie gdybym zrobiła zdjęcia przy słabym świetle pisanki były by idealne, ale co tam, są moje i są cudne, miłej niedzieli.








22 komentarze:

  1. Edytko, masz rację - są CUDNE! Dzięki, że poddałaś mi pewną myśl, bo zawsze kojarzyło mi się, że na pisankach to raczej tylko pisklęta, zajączki i baranki, a to wcale nie jest prawda!!! Kotki na pisankach wyglądają świetnie! Również życzę Ci miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem te niedociągnięcia nadają pisankom charakteru.
    Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne :) Mi sie baardzo podobaja :) Milej niedzieli Ci Zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne te jajka też kociaki słodkie, i całość wyszła bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne są, przesłodkie motywy kotków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie słodkie te kociaczki i na pisance fajnie się prezentują takie motywy

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodziaki i kto by pomyślał ,że kotki będą takie świąteczne :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Kociaki sama słodycz, będą super wyglądać wśród kurczaków:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Są takie słodkie i śliczne! No i oczywiście fajnie się prezentuje taka kotkowa pisanka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie są śliczne i szkoda,że tylko Twoje. Uwielbiam koty, w każdej postaci, a tu wyglądają uroczo..

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocie pisaneczki, jakie ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie ma co narzekać, są piękne :) mi się bardzo podobają.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tam nie wiem, co niby jest nie tak :) Pisanka z rudzielcem jest kapitalna! Chociaż jako kociara obie uważam za cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale słodkie kociaki ,jaja śliczne ,jak zawsze zresztą .Pozdrawiam Edytko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. są śliczne, i to naprawdę trudne aby było idealnie na owalnych powierzchniach więc nie masz się co przejmować bo naprawdę jest ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne! I chociaż nie jestem jakąś wielką fanką kotów, to takie pisanki bardzo mi się podobają - są zupełnie inne niż zazwyczaj :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam koty, pisanki są bardzo pomysłowe :) zamiast kurek czy zajączków :)) wiosna to czas kotów, czytaj: czas rozmnażania hihi..

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.