piątek, 6 lutego 2015

Dwa duże anioły i pisanka z kotkiem

Witajcie, 

 dziś przychodzę z dwoma dużymi Aniołami, które pofrunęły do wspaniałych osób, 
bardzo ciepłych i bardzo życzliwych.
Dostałam email zwrotny, że anioły się spodobały , więc z czystym sumieniem mogę je Wam pokazać, dodatkowo z pierwszym aniołem poleciała pisanka, wiem, że w domu pierwszego anioła mieszkają kotki więc postanowiłam zrobić pisankę z kotkami, super się ją robiło jednak źle mi się ją fotografowało, ale nie od razu Rzym zbudowano a i moje zdjęcia powoli zaczynają się poprawiać.
Na ostatnim zdjęciu kawusia, wybaczcie ale zrobiłam 3 zdjęcia i nie mogłam się oprze żeby je wszystkie pokazać, tym bardziej , że kawa przepyszna a zdjęcia całkiem całkiem:)

















22 komentarze:

  1. Anioły cudeńka!!!Ja chcę taką kawę!!!!!!!!!:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten drugi anioł mi się bardzo podoba :) kolorystycznie taki bardziej "optymistyczny" :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten drugi aniołek jest mój:) Bardzo ci Edytko dziękuje za niego, za ogrom pracy jaki w niego włożyłaś:) za serce:) i za te wszystkie cudeńka, które dostałam:) Dziękuje i ślę buziaka:*

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne te anioły, a i pisanka słodka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniołłki Twoje mnie przyciągnęły i od razu uśmiecham się , bo i one są pozytywnie nastawione :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cuudne prace :)) Piekne tworzysz te Aniolki :))) A pisanka Slicznie wyszla :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne Anioły. A pisanki również!

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne te anioły...mówiłam już że uwielbiam anioły?

    OdpowiedzUsuń
  9. Pisanka jest super, wszystko co kocie przyciąga mnie jak magnes:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana doszłaś do perfekcji z tymi aniołami!!!! Ten w sukience malinowej z kwiatami po boku jest boski po prostu!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta suknia z kwiatami wygląda pięknie:) a kawa mmm, pycha:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne prace, a różowa sukienka/płaszczyk cudo :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne robisz anioły. Można się tylko zachwycać i zachwycać:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne aniołki Edytko;) A pisaneczki cudowne;) Najbardziej podoba mi się ta czekoladowa z kotkiem;) Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana, zawsze czymś zadziwisz, zawsze zachwycisz! Boskie anielice!

    OdpowiedzUsuń
  16. Edytko :))
    jak ja zazdroszczę Ci talentu :))
    ale tak pozytywnie :))
    pozdrawiam serdecznie w to niedzielne popołudnie....
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  17. kocio eksmitował kurczaki z pisanek? :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.