czwartek, 26 lutego 2015

Biały wianek z wikliny i mchu

Witajcie, 
przychodzę dziś z wianuszkiem, wiosennym , na odgonienie zimy, na przywołanie wiosny, ciepła i słoneczka.
Juz chyba niejedna z nas wyglada przez okno i szuka ciepełka.
 Oj marzy mi się, żebym nie musiała dzwigać kurteczki zakładać kamizeleczki....
żeby buciki trampeczki założyć i na dwór  bez sweterka wychodzić, marzy mi się ciepłe słoneczko muskające twarz i marzy mi się ... oj dużo mam marzeń, może kiedyś się spełnią...
Miłego dnia, udanegox wieczora i żeby Wam się chciało tak jak się nie chce ....:)








16 komentarzy:

  1. Kolejny śliczny wianek :) Bardzo je lubię w Twoim wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wianek:-) Muszę się oswoić z nowym wyglądem bloga;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały wianuszek! Brawo!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wianek śliczny , bardzo bym chciała żeby czasem mi się chciało tak jak mi się nie chce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam wielką ochotę wskoczyć do tego uroczego domku i tam przeczekać zimę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczny wianuszek :) I ojj tak marzy mi sie juz schowac zimowa kurtke do szafy :) Byle do wiosny :) Milego wieczorka Ci Zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny wianek:) domek mnie zauroczył:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też z niecierpliwością czekam na cieplejsze dni :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj i jest też budka z serduszkiem :) jest słodki na pewno odgoni zimę, bo dziś kupiłam kurtkę wiosenną :)) to wiosna musi być gdzieś za rogiem :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile zieleni i wiosny w tym wianku - to lubię!

    A ja już śmigam w trampkach :) ostatnich kilka dni było u mnie na tyle ciepłych, że nie było mi w nich zimno, ale jakiś tydzień temu myślałam, że zamarznę :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna ozdóbka :) Bardzo mi się podobają Twoje wianuszki!
    Na północy ciepło, dzisiaj trochę mgliście i mrzawo, ale pogoda zachęca do spacerów :) Szkoda, że jest zdradliwa i ciągle nie mogę się pozbyć kaszlu i kataru :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Całą zimę karmiliśmy ptaki a teraz przysłuchujemy się jak pięknie śpiewają :)
    Każde istnienie oczekuje na to ciepłe zbawienie i .... się doczekamy , inaczej być nie może :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny! A budka z ptaszkami przepięna :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny, fajna ta budka dla ptaszków w środeczku

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.