czwartek, 19 lutego 2015

Baranki kolorowe dwa i prezent od Tosi z Miętowego Stolika

Witajcie 
dziś dla odpoczynku od jajek dwa baranki z masy solnej, 
jeden, ten w kolorze cegły  poleciał w świat,  do Ani z Kreatywnej Karuzeli
czytałam ,że się podobał,
 granatowy zamieszkał ze mną,
 lubię takie kolorowe baranki, w tamtym roku także kolorowy baranek zamieszkał ze mną.
Chyba zacznę gromadzić kolorowe baranki, własnoręcznie wykonane:).
Mają swój urok, przynajmniej dla mnie:)
 Futerko baranków wykonane jest z kwiatków róż, wydaje mi się, że przez to są oryginalne.

 






a teraz pochwalę się,  od Tosi z bloga Miętowy Stolik przyleciały do mnie takie oto cudeńka

 poszewka 
z pięknie wykonanym napisem, własnoręcznie dla mnie namalowanym, jestem pod wielkim wrażeniem, wykonania

 śliczny proporczyk, idealnie uszyty z  literką E,
pięknie wpasował się w gałązki wierzb

 spinacz z aniołkiem, który znalazł swoje miejsce wraz z aniołami małosolnymi

 za wszystkie prezenty Tosiu bardzo bardzo dziękuję, są piękne a najbardziej cenię to że są wykonane specjalnie dla mnie i z sercem.
Jeżeli ktoś nie zaglądał jeszcze do Tosi to zachęcam, bo dzieją się tam wspaniałe rzeczy.

15 komentarzy:

  1. Te baranki podobają mi się najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Baranki słodziaki :) gratuluję pięknych prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mają słodkie pyszczki:) Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Baranki słodkie, prezentów zazdraszczam kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Baranki są przesłodkie. Te cudne oczęta i sympatyczne pyszczki, że można się zakochać :) Prezenty śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Baranki cudne! A prezenty pięknie wpasowały się w otoczenie... Widzę małosowiaste serduszka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze takich fajnych baranków nie widziałam, śliczne :)
    Prezenty też cudowne dostałaś .
    A pisanki z poprzedniego wpisu niesamowite :)
    Pozdrawiam)

    OdpowiedzUsuń
  8. Baranki są słodkie! Mają oryginalne futerko co dodaje im tylko uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie te baranki pozytywne, te pyszczki uśmiechają się do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, świetne prezenty :) A baranki są ekstra - czerwony wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł na futerko baranie :) i prezenty super dostałas

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.