piątek, 27 lutego 2015

baranki i owieczki z masy solnej

Witajcie, 
 dziś od razu ostrzegam post dla ludzi o mocnych nerwach bo zdjęć dużo, są bardzo podobne a jednak ciut inne, a ponieważ nie potrafiłam się zdecydować na 1 to wrzuciłam wszystkie.
 Małosolna gromadka owieczek i baranków, idealna na Wielkanocny stół, do Wielkanocnego stroika lub Wielkanocnego koszka:)
Lepiło mi się je bardzo miło, dawno lepienie nie sprawiło mi tyle radochy, nie wiem dlaczego ,ale i malowanie przyszło łatwo i poniżej efekty do oceny.
Miłego piątku i udanego weekendu Wam życzę.
















20 komentarzy:

  1. Gdzieś mi umknął komentarz- niedobry on widać;-) No to jeszcze raz- Edytko wcale się nie dziwię, że przyjemnie CI się lepiło i malowało te owieczki, bo są boskie. Te oczka patrzą na człowieka z utęsknieniem, jakby chciały by wziąć je na ręce;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te owieczki są super, podziwiam
    Pozdrawiam
    Marcelka Fashion
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne baranki:) Tobie też życzę udanego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziaki! Bardzo mi się podobają :)
    Udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje baranki są śliczniutkie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sa Sliczne i takie wesolutkie :)) To zapewne dlatego tak dobrze Ci sie je lepilo :)) Slicznosci :) Milego weekendu Ci Zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Owieczki bardziej mi się podobają:) a ze zdjęciami mam podobnie, że nie mogę się zdecydować :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale urocze stadko! Jak patrzę w te piękne błękitne oczęta to się po prostu rozpływam!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozmnożyły Ci się te baranki że hohoo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam te baranki ^^ a całe stadko prezentuje sie świetnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Przesłodkie mordki maja te baranki . Śliczne.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie urocze pysie i każdy inny a to niełatwe w takim ogromie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.