piątek, 9 stycznia 2015

Wianki

Witajcie,
bardzo dziękuję za wszystkie miłe słowa pod poprzednimi postami i za Waszą obecność.
Jak do tej pory trzymam się postanowienia radosnego i chyba mi wychodzi. Mam nadzieję, że tak, zresztą dopiero jest 9 dzień nowego roku i życie pokaże czy wytrwam , ale jestem na dobrej drodze. 
Słonko dziś wygląda zza chmur i tak wiosennie przyświeca, robi swoisty klimat, aż się miło i ciepło robi na serduchu,  a to też sprzyja wytrwaniu w postanowieniu
Rano jak wstałam  napadało dużo śniegu, a teraz jest 2 stopnie więc pewnie cały śnieg się stopi ale w zestawieniu ze słonkiem wyglada fajnie.
Dziś  dla odmiany troszkę inne prace, 
do tej pory oglądałam wianki i podziawiałam na innych blogach, uważałam, że dla mnie są niedostępne, aż postanowiłam spróbować swoich sił i oto one, są proste a jednocześnie pasują chyba do większości wnętrz.
Robiło mi się je bardzo przyjemnie, mam nadzieję, że spodobają się nowym właścicielom.
Życzę wszystkim miłego dnia.





15 komentarzy:

  1. a ja się pochwalę że od wczoraj jes tem posiadaczką takiego wianuszka od Edytki i pisanek i aniołków i jestem mega zachwycona :)
    Edytko dziekuję za takie cudeńka ..sparwiałs mi wielką radość ...niebawem pochwalę się na blogu i ogłoszę zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wianki,widzę że mamy wiele wspólnego,ja też kocham rzeczy wykonane własnoręcznie ,przerobione,odnowione,pozdrawiam serdecznie i zapraszam tez do mnie http://thirdfloorno7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wianki są śliczne, pewnie, że warto spróbować:) Moje wiosenne projekty na razie tylko w notatniku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne wianuszki, mają w sobie ten lepszy aspekt jesieni aż się miło patrzy gdy za oknem zima. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne są uwielbiam takie prace

    OdpowiedzUsuń
  7. Z nieukrywaną radością powiem, że od niedawna mogę cieszyć się jednym z tych pięknych wianków :-)
    Pięknie dziękuję Edytko za cudowne prezenciki! Podziwiam Twoje prace! Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za czas poświęcony na obejrzenie moich prac, a także za każde słowo, jakie zechcecie zostawić po sobie.